וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדיקווקאז מתכוננת למכבי חיפה

רומן רוזנבלט

11.1.2007 / 18:31

העיר משלימה את התיקונים הדרושים לאירוח המשחק מול מכבי חיפה. אולארה מתרחק מההרכב למשחק מול הפועל ת"א

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) אימון, אליו הצטרפו 5 שחקני הנבחרת האולימפית שחזרו אמש ארצה – שלומי ארבייטמן, תום אלמדון, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב ודקל קינן. מאוחר יותר קיימה הקבוצה ארוחת גיבוש במסעדה שבבעלותו של המגן הותיק, אלון חרזי, אולי בניסיון לייצר אווירה שקטה ורגועה לקראת המשחק החשוב ביום ראשון, מול הפועל תל אביב.

בקבוצה עדיין אין חדש לגבי השחקנים המתנדנדים או לגבי אלו בהם מעוניינות קבוצות אחרות בליגת העל. יתכן שההחלטות תתקבלנה קרוב כמה שניתן לסיום חלון ההעברות בשל החשש להתקע ללא שחקן מפתח באחת מהעמדות לקראת המשך הליגה.

אדורם קייסי צפוי לחזור להרכב הקבוצה, כמו שאבייר אנדרסון שיחליף את גוסטבו בוקולי המושעה בשל צהובים. רק לקראת המשחק יחליט רוני לוי מי יהיו צמד הבלמים שלו במשחק ביום ראשון, כאשר ההערכה היא שאלון חרזי ודקל קינן יפתחו במשחק. למרות זאת, הדברים עשויים להשתנות עד יום ראשון ותלויים בין היתר באימונים שנותרו. מחר תקיים הקבוצה אימון בוקר.

עד היום נמכרו כ-3,500 כרטיסים למשחק מול הפועל תל אביב בקבוצה מקווים כי כל הכרטיסים שהוצאו ימכרו והאיצטדיון בקרית אליעזר יהיה מלא.

רוברטו קולאוטי, שהוזכר בתקשורת הספרדית כמועמד ללאס פאלמס מהליגה השניה, אמר בראיון לעיתון "אס" שיתפרסם מחר: "אני לא יודע כלום על ההצעה של לאס פאלמאס. יכול להיות שהציעו אותי לקבוצה. אני מרוצה בישראל, אבל אם אקבל הצעה מאירופה, אלמד אותה".

פיצוצים בקווקאז

בינתיים ברוסיה נמשכות ההכנות למשחק הראשון בין מכבי חיפה לצסק"א במסגרת שלב 1/16 של גביע אופ"א. כבר לפני כשבועיים פורסם בוואלה! ספורט, כי משלחת מטעם אופ"א צפויה להגיע בסוף ינואר לוולדיקוואז כדי לבחון את התאמת המתקן בעיר למשחק בינ"ל, בשל לא מעט ליקויים שיש בו.

על פי הפרטים שמתפרסמים היום (חמישי) בתקשורת הרוסית, תהליך הכנת האצטדיון נמצא בעיצומו. הפעם האחרונה שבה אירח האצטדיון בולאדיקווקאז משחק במסגרת גביע אופ"א היה בסתיו 2000, כשאלניה המקומית שיחקה במסגרת המפעל.

בשל חשיבות האירוע, נשיא צפון אוסטיה, טיימוראז ממסורוב, לקח תחת חסותו את כל הטיפול באצטדיון. עבודות השיפוץ באצטדיון החלו בסמוך לסיום חודש דצמבר ונמשכות בימים אלה, כשבעיות התאורה סודרו וכעת מתמקדים השיפוצים בחדרי ההלבשה של הקבוצות וכן בשני יציעים, הצפוני והדרומי שמצב רעוע.

על פי הפרסומים ספק גדול אם היציע הצפוני, שנסגר לקהל לפני שלוש שנים, אכן ישופץ. הסיבה למצב היציע אינה משעשעת. לפני 3 שנים, כשעה לאחר סיומו של משחק בליגה הרוסית בין אלניה לקבוצת רוטור וולגוגראד, הרעידו 2 פיצוצים את היציע. לאחר חקירת האירוע התברר כי טרוריסטים שניסו לבצע פיגוע, הטמינו שני מטעני נפץ באזור היציע הצפוני ואף אחד לא נפגע רק בגלל שאלו הופעלו כשהאצטדיון כבר היה ריק מאדם.

מאז ועד היום לא נמצאו התקציבים לתיקון אותו יציע, אבל הסיפור מסביר מדוע בחיפה דורשים לספק ערבויות ביטחון לקראת המשחק. עם זאת בוולדיקוואז מקוים כי לאחר ששתי הקבוצות הסכימו לשחק בעיר, המשלחת שתגיע בסוף החודש תאשר את המגרש ועל פי התקשורת הרוסית כבר ישנו ביקוש רב לכרטיסים למשחק בקרב תושבי האזור, בין היתר בשל העבודה, כי מאמן צסק"א, ואלרי גזאייב הוא בן העיר.

כמו כן פורסם הערב, כי הקשר המצטיין של צסק"א, דניאל קרבליו עשוי לעבור בקרוב לאתלטיקו מדריד, וכי שני שחקני הרכש החדשים של צסק"א, ראמון הברזילאי וארקין הטורקי, שנרכש היום, הובאו כתחליף לקרבליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully