וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - מכבי פ"ת: לצאת מאגף האיקסים

אחרי ארבע תוצאות תיקו, הצהובים רוצים סוף סוף ניצחון. רוסו ושפונגין חוזרים להרכב. במלאבס: לוזון סילק את קלדיירה מהאימון

מכבי ת"א ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם בקרית שלום לקראת משחק הצמרת מול מכבי פ"ת בבלומפילד מחר (17:20). הצהובים מגיעים למשחק לאחר עשרה משחקים ללא הפסד ומצד אחד רוצים לשמור על המומנטום. מנגד, בארבעת המשחקים האחרונים של מכבי לא היתה הכרעה והקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות, כך שהפעם רוצים חניכיו של אלי כהן להשאיר את שלוש הנקודות בבית.

אמש (חמישי) ערכה הקבוצה אימון בסגל מלא, למעט גיא שמיר הפצוע, לראשונה השבוע, כשרועי דיין ויובל שפונגין חזרו משליחות בנבחרת הצעירה ומושיקו מישאלוב וליאור ז'אן החלימו ממחלת השפעת. גם הבוקר התאמנו הצהובים בסגל מלא וכל השחקנים יעמדו לרשותו של המאמן בשבת.

עם זאת, נראה כי כהן יעדיף לתת מנוחה למישאלוב וז'אן, שלא התאמנו רוב השבוע, כשבמקומם ישחקו שירן ייני ועומר פרץ. אמש התקשרו האוהדים לחזק את ייני הצעיר, שספג לא מעט ביקורת לאחר המשחק באשדוד בשבוע שעבר, אז עשה טעות שהובילה לפנדל לחובת הקבוצה. משה ביטון, שבילה ערב המשחק בשבוע שעבר, יירד לספסל, בעוד שג'ובאני רוסו, שלא פתח באצטדיון הי"א, ויובל שפונגין, שהחלים משפעת, חוזרים ל-11 של כהן.

לפני המשחק יקיים ארגון האולטראס של הצהובים מחאה כנגד ניר פרצלינה, שלטענתם לא מאפשר הכנסת אביזרי עידוד לבלומפילד מאז הדרבי התל אביבי. האוהדים טוענים כי התופים הם האביזר היחיד שניתן להכניס לאצטדיון, בעוד שהדגלים, שלטים, בלונים וכו' נשארים מחוץ ליציע.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, אבי נמני, שירן ייני, יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו, עומר פרץ (מושיקו מישאלוב), מיליאן מרדקוביץ'.

עוד בעיות משמעות במכבי פ"ת

אימון מכבי פתח תקווה לקראת המשחק מול מכבי ת"א התנהל באווירה מתוחה מהרגיל, כך העידו הערב שחקנים בקבוצה. המאמן, גיא לוזון, סילק מהאימון את הקשר, אנדרה קלדיירה, לאחר שהאחרון הפגין לדבריו של המאמן מה שמכונה "חוסר חשק".

שחקנים בקבוצה אמרו הערב: "עובר על אנדרה משהו, זה ברור. הוא אמר שהוא לא רוצה לעזוב את הקבוצה, אבל לפי איך שהוא מתאמן, נראה שכן". שחקן אחר הוסיף: "גיא הלך לקראתו, נתן לו את כל מה שהוא צריך בשביל לרצות אותו. הוא היה עם אשתו על חשבון האימונים והחזיר לגיא בחוסר מוטיבציה. זאת כפיות טובה". לאור האירועים באימון, נראה כי הקשר לא יפתח במשחק והוא יעמוד בפני וועדת משמעת ביום ראשון, וצפוי להיקנס.

הבלם מרסיו ג'ובאניני יחזור מחופשה במולדתו ברזיל. הבלם עדיין פצוע ויחזור בשבוע הבא לאימונים. קובי גנון לא התאמן אתמול (חמישי) בשל טיפול במחלה ממנה הוא סובל, אך הוא יתאמן מחר ויפתח בהרכב על חשבון נאור פסר המוצהב. את מקומו של ג'ובאניני צפוי לתפוס ניצן דמארי הצעיר. יתכן וסולי צמח יחזור להרכב על חשבון אורי לוזון.

המאמן, גיא לוזון, אמר לקראת המשחק: "נבוא לבלומפילד ונעשה כל שביכולתנו על מנת לחזור עם ניצחון. לא משנה אם מדובר במשחק בית או חוץ, ולא משנה זהות היריבה, אנחנו רוצים לנצח. יחד עם זאת, אנחנו מכבדים מאוד את מכבי תל אביב". כמיטב המסורת בעונה הנוכחית, פטריק סופו, שאיחר לאימון אתמול, הזמין את הקבוצה לארוחת גיבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully