וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - הכח: הישרדות - פרק 2

יואב ויכסלפיש ורומן רוזנבלט

11.1.2007 / 20:23

מכבי הרצליה בונה על ניצחון שיפתח פער של 5 נקודות בינה לבין הקו האדום. הכח, ללא בכר ששוחרר, תנסה להחיליף מקומות

בסיבוב הקודם החלה התקופה הרעה של הכח בהפסד ביתי בשכונת התקוה 2:1 למכבי הרצליה. בשבת יגעו הסגולים להרצליה עם מאזן של 9 נק' בלבד ואי שקט במערכת שבא לידי ביטוי בשחרורו של אילן בכר שבילה בפאב אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים ביום ראשון.

אף זר לא נחת השבוע במועדון למרות הציפיות, ובקבוצה מקווים שכמה חלוצים ייבחנו בשבוע הבא והשוער קובי שאלו מאחי נצרת יצטרף. הקשר אבי תקוה החמיץ את אימוני יום רביעי וחמישי בגלל מחלה וצפוי להיעדר מהמשחק. שוקי נגר יחזור לעמדת המגן השמאלי. החלוץ אסי בוזגלו, שעבר שתי פציעות העונה, ביקש להשתחרר מהקבוצה. איוואן ראזיץ' עדיין מסרב להיבחן וכנראה שלא יצורף.

הקשר דן רומן: "אין ספק שמאז תחילת הסיבוב נקלענו למומנטום שלילי, אחרי סיבוב ראשון עם יכולת טובה וחוסר ריכוז מול השער. אנחנו חייבים להשתפר בנחישות וריכוז כדי לחזור לעניינים".

לגבי הזרים שטרם נחתו מוסיף היו"ר איציק פוזמנטיר: "אז כתבו שהם נוחתים. הרי בתקשורת לא צריך לסדר להם ויזות ואפשר לרשום הכל. להביא זר מאפריקה ודרום אמריקה זה לא דבר פשוט. מדובר בטיסה ארוכה וצריך לסדר קונקשן מאירופה. זה תהליך וצריך סבלנות. אני מאמין שהשבוע הם ינחתו".

הרכב משוער: מרשל אודה: ליאור ראובן, איציק כהן, סביטי ליפניה, שוקי נגר: אדריאן גמאן, דן רומן, יוסי רוזן, מנור חסן: מור גולן, שלומי אדרי

ההזדמנות הגדולה של הרצליה

מכבי הרצליה תקיים ביום שישי את האימון המסכם לקראת אחד המשחקים הכי חשובים שלה העונה. בהרצליה מודעים לעבודה כי ניצחון יפתח פער של 5 נקודות מחניכיו של מלמילאן, מה שיתן מקדמה רצינית במאבק על ההשארות בליגת העל.

מאמן הקבוצה פרדי דוד ממשיך לתור אחר קשר קדמי זר, אך בינתיים ללא הצלחה מרובה. הקשר הצרפתי-יהודי דייויד בידוק ממשיך להתאמן עם הקבוצה, אך טרם הוחלט לגביו. הבלם שי מימון חזר הערב להתאמן עם הקבוצה וערך אימון שחרור,זאת לאחר שהתאמן במהלך כל השבוע במדי הנבחרת האולימפית חזר אמש מקפריסין. מימון פתח במשחק הוקדם בהרכב ופרדי דוד יחליט ככל הנראה מחר אם מימון ימשיך לקבל את הקרדיט או שמה נראה את חיים מלכה חזור למרכז ההגנה.

איתן עזריה שנפצע בתחילת השבוע צפוי להיעדר ואת מקומו עשוי לתפוס חי בן לולו. בקבוצה מקוים כי הקהל יגיע לתמוך בקבוצה לקראת המשחק וגורמים בה אמרו במהלך השבוע: "זה משחק שניצחון בו ייתן דחיפה ורוח גבית לכל המערכת ואנחנו בטוחים כי השחקנים מודעים להזדמנות שעומדת לפניהם".

הרכב משוער: יוסי שקל; חי בן לולו, יה-יה פטי, חיים מלכה (שי מימון), אייל טרטצקי; דהייו דייויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי; פפי קימוטו, שלומי טולדו (איבון ארייטה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully