וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס - אשדוד: ישראלביץ' רוצה לצאת מהמשבר

קשר הפועל כפר סבא מתכונן לקראת המשחק מול אשדוד, קשר רומני מועמד לקבוצה. הולצמן ייעדר אצל הקבוצה מעיר הנמל

ג'ורג'יאן אלכסנדרו, קשר חלוץ רומני, מועמד להצטרף להפועל כפר סבא. השחקן בן ה- 19 נחשב לכישרון גדול ברומניה, והוא קושר לקבוצה באמצעות איש קשר ישראלי. כרגע מנסים במועדון להסדיר את הגעתו למבחנים, כשעדיין לא ברור מתי הוא יוכל לנחות בארץ.

לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד (שבת, 18:30, לויטה), מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, בוחן את השינויים שהוא יערוך בהרכב בעקבות היעדרותם של הקשר אביחי ידין (צהובים) והבלם אלון חלפון (מורחק). כרגע נראה כי את מקומם של השניים יימלאו לירון זרקו ויעוזה אבובקרי, בהתאמה. את מקומו של זרקו (שיוסט כאמור לעמדת הבלם) בעמדת הקשר האחורי, צפוי למלא עידן שום. עופר טלקר ימשיך לקבל אשראי בעמדת המגן הימני.

גיז'רמו ישראלביץ': "אשדוד מפתיעה את הליגה העונה. עובדה היא שהיה לנו מאוד קשה לשחק במגרש שלה והובסנו 3:0. קורה לנו משהו במשחקים האחרונים שקשור למשחק ההתקפה. אנחנו לא מבקיעים ואולי הגיע הזמן שנשנה את התפיסה שלנו ונחזור להבקיע. מה שהיה לנו קל לפני שלושה חודשים לא מצליח לנו, אולי זה בגלל שיש ירידה בכושר של השחקנים. אבל הכל עניין של זמן, אנחנו נחזור לעצמנו. בקשר למשחק הקרוב - חשוב לנו מאוד לנצח בבית, חשוב שלא נפסיד נקודות".

הרכב משוער: אוהד לויטה, עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, עמנואל פאפו, יעוזה אבובקרי, עידן שום (ולנטין תאודוריקה), בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

אשדוד: ערב ראשון בלי הולצמן

באשדוד כבר הספיקו להירגע משיפוטו של ערן פרוסט במשחק נגד מכבי ת"א, אבל יצטרכו למצוא פתרון להיעדרותו של שי הולצמן הפצוע. ינון ברדה יתפוס ככל הנראה את מקומו בחוד, או שהקבוצה תשחק עם חמישה קשרים. עידן מליחי נעדר היום (חמישי) מהאימון בגלל מחלה אבל עשוי לשחק. אייל אלמושנינו יחליף בעאמדת הבלם את גורה טל המורחק. דאודה דיופ יישאר מחוץ לסגל אחרי עיכוב של הרגע האחרון בהגעת השחרור הבינלאומי שלו.

עידן שריקי: "אם מכבי היו מרוצים מהתיקו מולנו אחרי שהובלנו מולם בעשרה שחקנים, זו עוד הוכחה שמתייחסים אלינו כקבוצת צמרת. בכפ"ס יהיה משחק קשה מול קבוצה שמשחקת בבית". באשדוד רכשו 500 כרטיסים וימכרו אותם ב- 40 שקל למבוגר ו-20 לנוער. הסעות מהאיצטדיון העירוני החל מ- 15:30. האוטובוסים עצמם ייצאו אחרי 16:30.

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דוד רביבו: יניב עזרן, ינון ברדה, עידן שריקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully