וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינזאגי: "לא מוכן לשבת על הספסל"

11.1.2007 / 15:18

החלוץ מתוסכל מדקות המשחק שלו ומאיים בעזיבה. מילאן הציבה לדידה אולטימטום - חתום עד סוף החודש על חוזה חדש

פיפו אינזאגי מתחיל לאבד את הסבלנות. החלוץ המסופסל של מילאן שלח רמז עבה לראשי המועדון בנוגע למעמדו בקבוצה: "תמיד אמרתי שאני רוצה לסיים את הקריירה במילאן, אבל מצד שני, הייתי בורג מרכזי בכל קבוצה בה שיחקתי. אם אהיה שחקן משמעותי במילאן אשמח להישאר, אבל אם זה לא יהיה המצב אז נצטרך לראות מה יקרה".

במחנה האימונים שערכה מילאן במלטה בשבוע האחרון אמר המאמן קרלו אנצ'לוטי כי הוא שוקל לחזור לשחק עם חלוץ חוד בודד, מה שישאיר לאינזאגי אפילו פחות דקות משחק, מאחוריהם של אלברטו ג'ילארדינו וריקרדו אוליביירה.

דידה, שוערה הברזילאי של מילאן, קיבל הודעה מראשי המועדון, לפיה עליו להחליט לגבי עתידו במילאנו עד סוף החודש. מילאן הגישה לשחקן, שחוזהו מסתיים בתום העונה, הצעה להארכת חוזה עד 2011, אבל המשא ומתן בין שני הצדדים נכשל בשל פערים כספיים. על פי הדיווחים, הקבוצה הסכימה לשלם לשוער 2.5 מיליון יורו לעונה, אך הוא מתעקש על 3.5 מיליון לפחות.

דידה, שלא שיחק מאז פציעתו במשחק מול א.א.ק אתונה לפני כחודשיים, צפוי לחזור אל בין הקורות של הרוסונרי בתחילת פברואר. בין הקבוצות שהוזכרו כמועמדות לקלוט אותו במידה ויעזוב בקיץ הן צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, כשבמקרה כזה המועמד הבולט להחליפו בסן סירו יהיה שוער יובנטוס ג'יאנלואיג'י בופון.

היום תארח מילאן את המשחק הראשון ברבע גמר הגביע האיטלקי מול ארצו, המדורגת במקום הלפני אחרון בליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully