וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - נתניה: קבלת פנים חמה לטוטו בירושלים

רומן רוזנבלט ואסף שקד

12.1.2007 / 10:56

הברזילאי היה מאושר מיחסם של שחקני הקבוצה כלפיו. פינטו יחליף בהרכב את בן שושן. אצל עטר: תמיר כהן עבר בבקרה ועשוי לשחק

החלוץ הברזילאי ליבוניר טוטו רושל נפגש אתמול (חמישי) לראשונה עם שחקני בית"ר ירושלים. יומו הראשון של השחקן בארץ החל במבחנים פיזיים בבית וגן אותם העביר לו טבריוס דאראו. הקשר- חלוץ עבר את המבחנים בהצלחה ואחרי שסיים אותם ביקש מסוכנו לקחת אותו לאצטדיון טדי על מנת לצפות באימון הקבוצה.

כחצי שעה לאחר תחילת האימון של בית"ר, הגיע טוטו לאצטדיון טדי וערך הכרות ראשונה עם האצטדיון שיהפוך לביתו עד תום העונה. לאחר מכן צפה בחבריו החדשים כשבין היתר התעניין מיהו טוטו תמוז ומיהם השחקנים דוברי הספרדית בקבוצה. מיד בתום האימון ניגשו לשחקן מספר שחקנים בקבוצה ובירכו אותו בברכת הצלחה. גל אלברמן, ז'ואנו פינטו ומילובאן מירוסוביץ' שוחחו רבות עם השחקן דובר הספרדית.

טוטו, שהיה מרוצה מאוד מההתאקלמות, סיפר: "הופתעתי לטובה מהאווירה בקבוצה, לא חשבתי שכבר ביום הראשון ארגיש כזאת שייכות. פינטו, מירוסביץ', אלברמן ובואטנג נתנו לי הרגשה טובה מאוד ואני צמא לשחק ביחד איתם על המגרש. התרשמתי לטובה מהקבוצה באימון שראיתי ואני מחכה לרגע בו אוכל להיות חלק מהקבוצה גם על המגרש".

היום עבר השחקן בדיקות רפואיות, אך את אימון הבכורה שלו עם יתר השחקנים בקבוצה יערוך טוטו רק ביום ראשון ולא מחר וזאת משום שרק לאחר חתימת החוזה יוכל השחקן להתאמן. הברזילאי יקבל את החולצה עם המספר 11, שהייתה שייכת לכריסטיאן פביאני.

יוסי מזרחי העביר לפנות ערב את האימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום שבת. האימון התקיים באצטדיון טדי כשכניסת כלי התקשורת לאצטדיון לא הורשתה.

במהלך האימון תרגל מזרחי את ההרכב שיפתח מול מכבי נתניה, כשנכון לעכשיו יתכנו שני שינויים לעומת ההרכב שניצח את הכח ר"ג. תומר בן יוסף יחזור להרכב על חשבון אריק בנאדו, שלא הגיע היום לאימון, ואילו בחוד תורגל ז'ואנו פינטו על חשבון עמית בן שושן.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, יואב זיו, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ', מיכאל זנדברג, ז'ואנו פינטו, טוטו תמוז

תמיר כהן חתם סופית בנתניה

מכבי נתניה צירפה אתמול (חמישי) רשמית לשורותיה את תמיר כהן, לאחר שהעבירה את חוזהו בבקרת התקציבים. השחקן יוכל לשחק במשחקה הקרוב של הקבוצה, מול בית"ר ירושלים בטדי בשבת.

מכיוון שטרם נקבע מחירו של כרטיס השחקן של כהן, נתניה התחייבה לשלם את הסכום שייקבע על ידי הוועדה למעמד השחקן. כהן, שכמעט לא קיבל העונה הזדמנויות מאלי כהן ובילה את רוב העונה על ספסל המחליפים, עשוי לקחת חלק במשחקו השני של המאמן החדש, ראובן עטר.

החלוץ הגנאי אלכס אסמואה, שאמור היה לנחות מחר (שבת), ינחת בסופו של דבר ביום שלישי לאחר שיו"ר התאחדות הכדררגל של גאנה דרש שהשחקן יטול חלק במשחק נבחרתו הלאומית מול נבחרת חוף השנהב. השוער לירן שטראובר שוחרר מהאימון המסכם על ידי ראובן עטר, לאחר שעם הגעתו לאימון נמסר לו כי בנו נחבל. השוער שוחרר המאימון מיידית כדי לטפל בבנו, וערך אימון אישי מאוחר יותר.

על פי האימון אתמול, ראובן עטר שהתלבט בעמדת הבלם צפוי להרכיב את אבי סטרול, למרות ההופעה הטובה של גולן חרמון במחזור הקודם מול הפועל כפ"ס. ביום שבת הקרוב צפויים לנחות שני גנאים בארץ: החלוץ אלכס אסמואה שייבחן במשחק גביע הטוטו מול הכח עמידר ביום שלישי ואיברהים עבדול ראזק, שכפי שפורסם בוואלה! ספורט, ישלים כאן את השיקום מהניתוח שעבר בחודש ספטמבר. ההערכה היא שראזק יהיה כשיר באביב. בנוסף, במכבי נתניה השיקו היום את האתר הרשמי של הקבוצה.

הרכב משוער: לירן שטראובר, אורי אוזן, לואיס מארין, אבי סטרול (גולן חרמון), דדי בן דיין, מזואה אנסומבו, אמיר טגה, מריוס בונדאה, איתי שכטר, אופיר חיים, סאמד אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully