וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבריס פרננדז שוחרר רשמית מבית"ר

אסף שקד

11.1.2007 / 12:48

לא התייצב לועדת המשמעת, נקנס ב-20 אלף דולר, וקיבל הודעה על שחרורו ממוליכת הטבלה. לואיס פרננדז סירב לקלוט אותו בבטיס

הקשר הצרפתי פבריס פרננדז שוחרר היום (חמישי) לפנות צהריים מהקבוצה לאחר שלא התייצב לוועדת המשמעת שנקבעה מראש. השחקן, שהיה אמור להתייצב מול יו"ר בית"ר ירושלים ולהיקנס על התנהגותו בתקופה האחרונה, ביקש כבר לפני 10 ימים לדחות את הועדה להיות ע"י מנת להיות מיוצג ע"י עורך-דין, אך בבית"ר הופתעו מאוד שהשחקן לא הגיע ולאחר שעה של המתנה החליטו בבית"ר לחרוץ את הדין ללא נוכחות השחקן: שחרור מהקבוצה באופן מיידי וקנס של עשרים אלף דולר.

כבר אתמול הבין פרננדס שהתקופה שלו בבית"ר תמה, למרות הניסיונות שלו לשנות את המצב ע"י התנצלות פומבית בתקשורת, בבית"ר לא היו מוכנים לסלוח לשחקן והיום לאחר שלא הופיע לוועדת המשמעת, החליטו בבית"ר שהזלזול עבר כל גבול וקיבלו את ההחלטה שלא הפתיע אף אחד, גם לא את השחקן עצמו.

אגב, פרננדז פנה למאמנו בעונה שעברה בבית"ר, לואיס פרננדז, היום מאמן בטיס סביליה. קשר בית"ר, שידע על הכוונה לשחררו, בדק עם המאמן הצרפתי האם ישנה אפשרות שישחק בבטיס. לואיס פרננדז סירב.

החלוץ הברזילאי טוטו רושל הגיע היום עם סוכנו לאימון הקבוצה והוצג בפני השחקנים. ביום שישי ב-13:30 הוא יערוך את הבדיקות הרפואיות לפני שיוחתם.

הפועל תל אביב הגיעה לפשרה עם שמעון גרשון (מאת לי בוץ)

הפועל תל אביב הגיעה להסכם פשרה במחלוקת הכספית בינה לבין הקפטן לשעבר שמעון גרשון. כזכור טען גרשון שהפועל תל אביב חייבת לו מיליון שקלים, ובתגובה מסר המועדון שהשחקן הוא זה שחייב להפועל סכום דומה. גרשון אמר לאחרונה כי הוא רוצה שהעניין ייסגר מבלי שיהיה צורך להגיע לבית המשפט. בפגישה בין נציגו ואחיו של השחקן, סבי גרשון, וראשי המועדון היום (חמישי) הושגה פשרה על פיה יקבל השחקן כחצי מיליון שקלים. סבי גרשון: "הגענו להבנות אחד עם השני ושני הצדדים מרוצים. מה שהכי חשוב זה שכל הפגישה נערכה ברוח טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully