וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל הגבעה, לחצי הגמר

בר שושני

13.1.2007 / 21:45

הפועל ירושלים לא התקשתה גם בגומלין מול גבעת שמואל, ניצחה 83:96 ועלתה לחצי גמר הגביע. מאמן הגבעה ברקוביץ' הורחק

הפועל ירושלים הפכה הערב (שבת) לקבוצה הראשונה מבין ארבע שהבטיחה את מקומה בחצי גמר גביע המדינה, אחרי שניצחה במשחק הגומלין במלחה 83:96 את גבעת שמואל.

ירושלים, שניצחה 95:106 באור יהודה במוצאי השבת שעברה, הפכה די מהר את המפגש הערב לסוג של הכנה למשחק ההכרעה האמיתי שלה השבוע, מול אלבא ברלין ביול"ב קאפ ביום שלישי.

ירושלים עלתה עם דרור חג'ג', מאיר טפירו, טימי באוורס, יוריצה גולמאץ ומריו אוסטין. גבעת שמואל פתחה בחמישייה אורן אהרוני, ג'יי סטרייט, דיון תומאס, וויין וואלאס ובו דייוויס.

שני הצדדים היו עצבניים למן הפתיחה. מאיר טפירו קיבל עבירה טכנית כבר אחרי שלוש דקות ומעט אחריו גם מאמן גבעת שמואל, עופר ברקוביץ', קיבל אחת משלו. שתי הקבוצות הציגו הגנה רעה מאוד, ירושלים לא הצליחה לנצל את יתרון האיכות שלה כמו במשחק הראשון בין השתיים והרבע הסתיים ביתרון מקומי, 26:27.

ברבע השני הכל התפקשש לגבעת שמואל. ארבע דקות בתוך הרבע נפצע בו דיוויס וירד לחדר ההלבשה. דקה אחר כך קיבל ברקוביץ' טכנית שנייה והורחק. בלי דיוויס וברקוביץ' ועם דקות של הגנה טובה פתחה ירושלים יתרון של 36:50 בתום המחצית הראשונה.

בתחילת הרבע השלישי, במשחקו הראשון במדי הגבעה, נפצע גם הסנטר דיון תומאס והאורחת התפוררה.. ירושלים רצה לנקודות קלות והאורחת כבר ממש לא חשבה על 11 נקודות הפער שעליה לסגור כדי לעלות שלב, אלא רק רצתה לגמור את המשחק בשלום. בתום הרבע השלישי הובילה ירושלים 59:73.

הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד, ודן שמיר העלה את הספסל לצבור דקות משחק לקראת משחק גביע היול"ב מול אלבה ברלין. בסיום ניצחה ירושלים 83:96, ועלתה לחצי גמר גביע המדינה.

קלעו ירושלים: דרור חג'ג' 20, גיא פניני 18, טימי באוורס 15, טרנס מוריס 14, מריו אוסטין 10, ארז מרקוביץ' 6, מאיר טפירו ויוריצה גולמאץ 5 כל אחד, אבישי דרעי 3, אד קוטה שותף אך לא קלע.

קלעו לגבעת שמואל: ג'יי סטרייט 24, ווין וואלאס 20, דרור כהן 15, דיון תומאס 8, יובל נעימי 5, משה ברנר 4, אורן אהרוני ודרור דוידי 3 כל אחד, בו דיוויס 1.

דן שמיר: "המשחק נגמר עם ההרחקה של ברקוביץ'. צריך לשחק עד שהמשחק גמור, וכך עשינו". על הזר החדש טרנס מוריס, אמר שמיר: "הוא התאמן סה"כ שמונה ימים איתנו, הוא קלט מה עושים, אך לא לגמרי. מול אוסטנד הוא טעה בכמה תרגילים ולכן סופסל, אבל אני שמח שהוא כאן".

עופר ברקוביץ': "אני מתנצל בפני הקבוצה על המצב שנוצר. יש לנו שבוע להתארגן למשחק הבא, היו דברים טובים אבל זה לא מספיק". על משחקו הראשון של דיון תומאס בקבוצה, אמר המאמן: "למשחק ראשון זה לא רע בכלל. יש לו ולנו שבוע של עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully