וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה ברונו יוכל להיכלל בסגל לחיפה

לי בוץ

11.1.2007 / 11:30

קשר הפועל ת”א חזר לפעילות מלאה, ההחלטה אם ישחק תהיה מקצועית. אבוקסיס עבר טיפולים, ברדה ערך אימון קל, הפקחים חזרו לוולפסון

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

ממצאי צילומי הרנטגן של לוסיאנו דה ברונו הגיעו הבוקר (חמישי) ליד הצוות המקצועי של הפועל ת"א, ובישרו טובות - השבר בכף רגלו של דה ברונו התאחה לחלוטין, והוא יכול לחזור לפעילות סדירה. משמעות הדבר היא שהקשר, שנראה במהלך האימון מחויך מתמיד, יוכל להיכלל בסגל למשחק מול מכבי חיפה בקרית אליעזר ביום ראשון. עם זאת, המאמן יצחק שום טרם גיבש החלטה סופית לגבי דה ברונו, ואם הוא לא ישחק יהיה זה מסיבות מקצועיות בלבד.

החדשות הרעות במועדון הגיעו מכיוונם של הקפטן יוסי אבוקסיס והחלוץ אליניב ברדה. אבוקסיס, שנטש את האימון אתמול בעקבות כאבים ברגלו, לא התאמן גם הבוקר והגיע למתחם על מנת לעבור טיפולים בלבד, בעוד שברדה, שערך אתמול אימון אישי קל, עשה אותו דבר גם היום. גם תומר חליבה, שלא סיים את אימון אמש בעקבות גב תפוס, ערך אימון ריצה בלבד.

לעומתם, דני בונדר, שנפצע במהלך משחק הנבחרת הצעירה בצווארו לאחר שספג מרפק בגרוגרת, ערך אימון מלא והוא צפוי להיות כשיר למשחק בחיפה. טל חן, שקרע את שריר המפשעה וייעדר לפחות בשבועיים הקרובים, הגיע גם הוא למתחם בוולפסון על מנת לעבור טיפולים.

"מכבי חיפה תמיד קבוצה טובה וקשה, לא משנה באיזה מצב היא נמצאת", אמר גילי ורמוט, "בייחוד כשהיא משחקת בקרית אליעזר. אני בטוח שיהיה משחק מעניין, נקווה שניקח את הנקודות. לא מעניין אותי המצב בחיפה, רק המצב שלנו. הם יבואו לנצח בכל מצב, וכך גם אנחנו".

"דיברנו על זה שבשנה שעברה היו לנו יותר נקודות, אבל המקום הראשון היה 12 פור מהליגה", המשיך ורמוט, "השנה הליגה באותה רמה. כמו בליגה הלאומית, אין קבוצה שהיא מעל לליגה, וזה מתבטא בחוסר היציבות של קבוצות הצמרת. בגלל זה כל ניצחון הוא חשוב על מנת להידבק למעלה. איבוד נקודות ביום ראשון לא יקבע שום דבר, יש עוד מספיק נקודות בקופה, אי אפשר עוד לסכם שום דבר".

הפקחים חזרו לוולפסון

מערכת היחסים הרעועה בין הפועל ת"א לעיריית ת"א ממשיכה לספק כותרות. בקבוצה הופתעו הבוקר לגלות כי בשעה שחניכיו של שום התאמנו לקראת המשחק בקרית אליעזר, הגיעו למתחם וולפסון שוטרים ואנשי עירייה עם צו הריסה במטרה להרוס מבנה פח ארעי (שמשמש כמחסן של אפסנאי קבוצת הנוער) בטענה כי הוא לא חוקי.

הקבוצה, שהשיגה דחייה להריסה, טענה כי צו האזהרה של העירייה הודבק על המבנה הלא נכון, במקום שלא נראה לעין. אמיר ליובין, דובר הפועל ת"א, התייחס לנושא בתגובה קצרה: "סייג לחוכמה שתיקה".

מהעירייה נמסרו הדברים הבאים: "העירייה הוציאה צו הריסה למבנה המחסן הבלתי חוקי ולשתי מכולות הנמצאות במתחם.
בתחילת ינואר הדביקה העירייה צווי הריסה במרחק של חמישה מטרים מהמבנה שיועד להריסה. היום, לאחר שהפועל ת"א לא הסירה את המבנה מיוזמתה ולמרות התראות העירייה, הגיעו פקחי העירייה לבצע את ההריסה בליווי המשטרה. למרות זאת, לפנים משורת הדין, נענתה העירייה לבקשת הקבוצה לעיכוב הצו עד ליום ראשון הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully