וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובר חתם לשבוע מבחן בנהריה

11.1.2007 / 10:52

"רואים שיש לו הרבה כדורסל ונסיון, ואנו בודקים את בריאותו", אמר עליו מנהלה המקצועי של הקבוצה מיקי ברקוביץ'. גריר? "אין שינויים בסגל"

אמש (רביעי) ערך דיון גלובר (28, 1.96 מ') את אימון הבכורה שלו בעירוני נהריה. גלובר חתם על חוזה לשבוע, במהלכו ייבחן על ידי הצוות המקצועי של המועדון, ויוחלט אם להחתימו. עד כה, נראה שהפורוורד הותיר רושם חיובי על המנהל המקצועי של הקבוצה מיקי ברקוביץ': "רואים שיש לו הרבה כדורסל ונסיון. הפוטנציאל קיים ואילו הוא היה משחק בשנה האחרונה כדורסל באופן מסודר, הוא היה ממשיך ב-NBA".

בכך התייחס ברקוביץ' לפציעה אותה עבר גלובר במדי סן אנטוניו ספרס, ואשר בעטייה לא שיחק כדורסל כמעט שנתיים. "אנחנו יודעים שיקח לו קצת זמן להיכנס לכושר, ואנו בודקים בעיקר אם הוא בריא והפציעה מאחוריו", הוסיף ברקוביץ'.

מי שמעמדו בקבוצה התערער עקב בואו של גלובר, הוא הזר ג'ף גריר (27, 1.95 מ'). הפורוורד נפצע בברכו במשחק ההפסד למכבי ת"א (86:72) ביום א', במסגרת המשחק הראשון של שלב רבע גמר גביע המדינה. בואו של הזר החדש, בשילוב הפציעה והתרומה הצנועה בליגה (8.7 נקודות בממוצע למשחק), הופכים אותו מועמד לעזיבה. "המצב של ג'ף משתפר, וכרגע אין שום שינוי בסגל. אני לא יודע מה יהיה עוד חודש או יותר, אבל כרגע זה המצב", התייחס ברקוביץ' לאפשרות שגריר ייחתך מהקבוצה.

ביום ראשון הקרוב תפגוש עירוני נהריה את הצהובים בעין שרה, למפגש הגומלין בגביע המדינה. שיתופו של גלובר במשחק אפשרי, אך יוצר סיכון מסויים שכן מדובר בשחקן חדש שאינו מעורה בתרגילי הקבוצה ולא יצר כימיה עם שחקניה. "המטרה היא שישחק, ואני שמח שלקהל בנהריה תהיה הזדמנות לראות שחקן שכזה", רמז ברקוביץ' לגבי שיתופו האפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully