וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלין צפוי להמשיך בג'איינטס

10.1.2007 / 22:59

בעלי הקבוצה מאשרים כי בניגוד לתחזיות, המאמן ייכנס לעונתו הרביעית. דנבר מחליפה מאמני הגנה, אואנס פיטר את אשת היח"צ שלו

את זה לא ראו אוהדי הניו יורק ג'איינטס מגיע: טום קאפלין, מאמן הקבוצה, צפוי להמשיך ולהדריך אותה גם בעונת 2007. כך מסר אחד מבעלי הקבוצה, ג'ונתן טיש, לאתר הרשמי של ה-NFL.

הצפי של אנשי המקצוע בליגה היה שקאפלין סיים את תפקידו בקבוצה אחרי עונה כושלת של 8:8. הג'איינטס אמנם העפילו לפלייאוף, אבל לא תפקדו טוב במחצית השניה של העונה והודחו על ידי האיגלס בסיבוב הראשון. "לקאפלין יש חזון והוא מבין שצריך להסתכל קדימה", אמר טיש.

ג'ון מארה, שותפו של טיש לבעלות על הקבוצה, הוסיף: "קאפלין הוא מאמן הג'איינטס לעונה הקרובה ואנו מקווים שהרבה אחריה. קאפלין עצמו הדגיש שהוא לא מופתע מההחלטה.

מי שלא ימשיך הוא מאמן קו ההגנה של דנבר, אנדרה פטרסון. פטרסון שוחרר מהקבוצה יום אחרי שפיטרה את מתאם ההגנה, לארי קוייר. בהנהלת הברונקוס היו מאוכזבים מכך שלאחר פתיחה חזקה, הגנת הקבוצה קרסה במחצית השניה של העונה.

טרל אואנס, התופס של דאלאס, פיטר את קים את'רידג', אשת יחסי הציבור שלו. את'רידג' היא זו שהתקשרה למשטרה ודיווחה על נסיון ההתאבדות, לכאורה, של השחקן ב-26 בספטמבר. אבל לאחר מכן אמרה כי "יש לו 25 מיליון סיבות להיות בחיים", כשהיא מתייחסת לחוזה שקיבל מהקאובויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully