וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה קורוניה ממשיכה לנצח

10.1.2007 / 22:45

קבוצתו של אוואט, שגברה על ריאל בליגה, ניצחה בשמינית גמר הגביע את מאיורקה 1:2. סביולה כבש צמד, בארסה גברה 0:2 על אלאבס

שישה משחקים נערכו היום (רביעי) בספרד במסגרת המשחק הראשון של שלב שמינית הגמר של גביע המלך. אמש (שלישי) נערך משחק אחד בו נפרדו אתלטיקו מדריד ואוסאסונה בתיקו 1:1. מחר (חמישי) יושלם הסיבוב עם משחקה של בטיס, קבוצתו החדשה של לואיס פרננדז, שתארח את ריאל מדריד.

היום אירחה מאיורקה את דודו אוואט וקבוצתו לה קורוניה, שחזרה עם ניצחון 1:2. ראיו ויאקנו, הקבוצה השלישית של העיר מדריד, אירחה את סביליה, מוליכת הטבלה הספרדית וסיימה עימה בתיקו 0:0 מפתיע.

האלופה ברצלונה נזכרה לשלוף מהספסל את חאבייר סאביולה, שנקבר על הספסל לאורך רוב העונה וכבר קושר לכמה קבוצות מ"לה ליגה". היום הוכיח סאביולה שהוא עדיין לא מוותר על החולצה האדומה-סגולה, כשכבש צמד (57 ו-80) שהעניק לברצלונה את ניצחון החוץ, ואת המקדמה לקראת מפגש הגומלין.

חטאפה פספסה הזדמנות להלחיץ את ולנסיה לקראת הגומלין ולהגיע למסטאייה עם יתרון פסיכולוגי. חטאפה, שעלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה הראשונה משער של פאנוביץ', החזיקה ביתרון ממש עד הדקה ה-90, אך אז השווה סילבה ל-1:1, והשאיר את המאחרת מאוכזבת.

מאיורקה - לה קורוניה 2:1

דודו אוואט יצא עם קבוצתו, שניצחה ביום ראשון בבית את ריאל מדריד לאי השכן. 55 דקות התקשתה דפור לכבוש לקבוצה הממוקמת בתחתית הליגה הספרדית, אך אז אדריאן לופז הרשית. 7 דקות חלפו וסבסטיאן תאבורדה כבש את השני. מקסי לופז צימק בשער חשוב מבחינת האדומים בדקה ה-90. הקבוצה מגאליסיה חוזרת הביתה עם מקדמה טובה לקראת הגומלין. חואן רודריגז מדפור הורחק בדקה ה-76.


מלאגה - סראגוסה 3:0

הקבוצה מליגת המשנה אירחה את הקבוצה מצמרת ה'לה ליגה'. שחקנה של סראגוסה, קרלוס דיוגו, נענש אמש על ידי ההתאחדות הספרדית והורחק לחמישה משחקים אחרי קרב האגרופים מול לואיס פביאנו. זה לא מה שמנע מחבריו לנצח בחוץ ולזכות במקדמה מצויינת לקראת הגומלין. סרחיו גארסיה כבש צמד בדקות ה-12 וה-49. מרכוס גונזאלס אוסקר חתם את התוצאה בדקה ה-75.


ויאדוליד - ויאריאל 1:2

מפגש נוסף בין קבוצה מהליגה השנייה לראשונה, זימן הפתעה קטנה. בעצם בכושר של הצוללת הצהובה העונה, ייתכן שזו לא כזו הפתעה מרעישה. רוברטו לוסאדה עם צמד (19 ו-69) העניק ניצחון מתוק למקומיים. חוזה מארי הצליח להשוות זמנית עם שער בדקה ה-20. גיז'רמו פרנקו מהצהובים הורחק בדקה ה-84.

במשחק נוסף:

ראיו וייאקנו - סביליה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully