וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה בלי ספק הקרב על המקום השני"

10.1.2007 / 15:43

מכבי ת"א המריאה לבדאלונה באמונה שניצחון יבטיח לה את המקום השני. ספאחיה: "רק אחרי המשחק הזה ונגד נהריה אחשוב על זרים"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב המריאה אחר הצהריים (רביעי) לברצלונה, ספרד, לקראת המפגש המסקרן מחר מול חובנטוד בדאלונה, שחולקת עמה את המקום השני בבית ב' של היורוליג. אף שהקבוצה ממריאה באופן לא שגרתי בשעה מאוחרת, ולראשונה בשנים האחרונות תאלץ לוותר על אימון הערב ותסתפק באימון צהריים מעט ארוך מהרגיל ביום המשחק, במכבי מייחסים חשיבות רבה למשחק, וסבורים שניצחון יבטיח מעשית את המקום השני והגרלה נוחה יותר בשלב הבא.

"קבוצה ביתית, מסורת גדולה"

אמש, כזכור, נפגש המאמן נוון ספאחיה עם הנהלת הקבוצה וקיבל אישור עקרוני לפתוח בחיפושים אחר גארד זר נוסף, אולם בינתיים הוא מעדיף להתרכז בסגל השחקנים הקיים. "כרגע אני לא חושב על השחקן הנוסף אלא על טל בורשטיין בריא ובכושר", אמר הקרואטי. "במשחק הזה אנחנו מתכוונים לתת לו יותר דקות. אם טל יחזור לעצמו לא נצטרך עוד שחקן. בכל מקרה, בעניין הזרים נדון רק אחרי המשחק מול נהריה". באשר ליריבה הוסיף ספאחיה כי "בלי ספק מדובר בעוד משחק חוץ קשה ובמאבק על המקום השני בבית".

בורשטיין התייחס גם הוא לבדאלונה. "זו קבוצה צעירה שיכולה לשחק עם הרבה התלהבות, אבל מצד שני חסרת ניסיון. מה עדיף? נראה מחר".

ג'יימי ארנולד, שהגיע למכבי לאחר שתי עונות בחובנטוד, סיפק תובנות באשר לקבוצתו הקודמת. "בדאלונה משחקת מהר מאוד ומוציאה את היריבה מקצב המשחק שלה", סיפר המתאזרח. "זו קבוצה ביתית טובה עם מסורת גדולה. המשחק הזה חשוב לשתי הקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully