וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולטר סמית' הוא מאמנה החדש של ריינג'רס

10.1.2007 / 13:20

מאמן נבחרת סקוטלנד חתם לשלוש שנים ביריבת הפועל ת"א באופ"א, וההתאחדות המקומית מתכננת לתבוע אותו. הספיק לפטר את הרופא

ריינג'רס הודיעו היום (רביעי) על החתמתו של וולטר סמית' כמאמן החדש של המועדון, שבוע אחרי עזיבתו של פול לה גוון את התפקיד. אלי מקויסט, לשעבר כוכב ריינג'רס והנבחרת, יהיה עוזרו.

כזכור, סמית' בן ה-58, מאמן נבחרת סקוטלנד, נתקל בבעיות מצד ההתאחדות המקומית לכדורגל, לאחר שביקש לעזוב את התפקיד, אולם בסופו של דבר החליט לבצע התנתקות חד צדדית. ההתאחדות הודיעה שתתבע אותו על הפרת חוזה.

זוהי הקדנציה השנייה של סמית' בתפקיד, אחרי שהוביל את ריינג'רס לתשעה תארים רצופים, לפני שהתפטר ב-1998 ועבר לאמן את אברטון. אחת המשימות הראשונות שלו תהיה המפגש הכפול מול הפועל ת"א ב-1/16 גמר גביע אופ"א.

בריינג'רס התקשו להסתיר את שמחתם. "זה תגנוג לקבל בחזרה את סמית' ומקויסט ולמועדון", אמר היו"ר דייויד מוריי. "אני בטוח שהם יובילו את המועדון להצלחות".

יו"ר ההתאחדות דייויד טיילור היה שמח פחות. "העזיבה של סמית' היא מכה קשה לנבחרת. הוא עשה עבודה מצוינת, ואנחנו מאוכזבים מכך שעזב אותנו בנקודה קריטית זו. לא קיבלנו כל פיצוי".

המאמן החדש-ישן כבר קיבל שתי החלטות, עוד לפני שנכנס באופן רשמי לתפקיד: הוא פיטר את רופא הקבוצה ד"ר איאן מגיניס ושלח את המגן הכושל ג'וליין רודריגז בחזרה לצרפת, שם החל במו"מ עם מארסיי. בכלל, הזרים שהובאו על-ידי לה גוון נמצאים בלחץ גדול והבלגן בקבוצה חוגג. יצחק שום יוכל לנצל זאת היטב.

ד"ר מגיניס הוא אחד המקורבים הבולטים של הקפטן לשעבר בארי פרגוסון, שהקרע שלו עם המאמן לה גוון היה הקטליזטור לחילופי הגברי מאחורי הקווים. הרופא אף נצפה חוגג אחרי הודעת העזיבה את הצרפתי, והציע לפתוח בקבוקי שמפניה. המסר של סמית' הוא ברור: עידן הקליקות בקבוצה תם ונגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully