וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן הולינגסוורת': "ברור שאני יודע מי זה מספר 8"

לי בוץ

10.1.2007 / 18:05

החלוץ האמריקאי שנבחן במכבי ת"א הספיק להתעדכן בהיררכיה בקרית שלום. אין התקדמות בעניינו של לירן כהן, ביטון תורגל בהרכב השני

פגישה שנערכה הבוקר (רביעי) בין סוכנו של לירן כהן, עו"ד שחר בן עמי, לבין בעלי מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', לא הניבה התקדמות בעניינו של הקשר. כזכור, מכבי ת"א שיחררה את כהן, שכמעט ולא נכלל בסגל הקבוצה מתחילת העונה, ומאז הוא עורך אימונים אישיים עם משוחרר נוסף, איבן ראזיץ'. לא מזמן היה שותף גם תמיר כהן לחבורה המנודה, אך האחרון סיכם את תנאיו במכבי נתניה ועבר להתאמן בקופסא.

מכבי מעוניינת שכהן יחתום על חוזה לשנתיים וחצי במועדון ויושאל לקבוצה אחרת עד לתום העונה הנוכחית, אך השחקן אינו מעוניין להאריך את חוזהו בקרית שלום מאחר ובסיום העונה הוא יהפוך לשחקן חופשי. כמו כן, בן עמי דרש בפגישה כי מכבי תקבע סכום השאלה סביר על כהן עד לתום העונה, שכן לשחקן מספר הצעות מקבוצות אחרות, בין היתר מבני יהודה ומכבי פ"ת, שמוכנות להשאילו אך לא במחיר אותו דורשים הצהובים - 50 אלף דולר.

אלטרנטיבה אחרת שהוצעה לקשר בזמנו היא לגשת לוועדה למעמד השחקן, כפי שנעשה במקרה של תמיר כהן, שם ייקבע מחירו, אך כהן סרב גם להצעה הזו. במכבי לא מסתירים את כעסם על השחקן ועל העובדה שמי שמייצג אותו הוא חבר הנהלה בהפועל ת"א. לא פעם צצה ביקורת בקבוצה על ידי גורמים שטענו כי "לא ייתכן ששחקן של מכבי ת"א מיוצג על ידי חבר הנהלת הפועל ת"א", וכן ש"זו לא תהיה הפתעה אם כהן כבר סגור בוולפסון לעונה הבאה".

כרגע, המבוי הסתום בין הצדדים נשאר בעינו, אך השחקן וסוכנו לא מתייאשים ומביעים אופטימיות לפיה יש סיכוי שכהן יחזור לאימוני הקבוצה ו/או יימצא קבוצה אחרת להתאמן בה.

שבחון ימשיך בהרכב, ביטון לא בטוח

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת משחק הליגה נגד מכבי פתח תקווה ביום שבת בבלומפילד (17:20). מהאימון נעדרו רועי דיין ויובל שפונגין, ששיחקו במדי הנבחרת הצעירה בקפריסין, כמו גם ליאור ז'אן, שמרגיש טוב יותר אך קיבל עוד יום מנוחה וצפוי לחזור לאימונים מחר. קפטן הקבוצה, אבי נמני, שלא התאמן אתמול מאחר שלא חש בטוב, ערך היום אימון מלא והוא יהיה כשיר למשחק בשבת.

מושיקו מישאלוב החולה ערך אימון חלקי בלבד. על פי האימון נראה שיוסי שבחון ימשיך לקבל קרדיט ויפתח בהרכב בשבת ולעומתו משה ביטון, שפתח בשני משחקי הליגה האחרונים, תורגל בהרכב השני במשחקון שנערך באימון. יחד עם ביטון תורגלו גם שני החלוצים הנבחנים, בן הולינגסוורת' ואונוקו אנייקה, אך השניים לא השכילו לכבוש, בעוד שביטון הבקיע את השער היחיד לזכות ההרכב השני.

בתום האימון התייחס עומר פרץ לתוצאות התיקו האחרונות שהשיגה הקבוצה, ואמר: "אנחנו מקווים מאוד שלא נפסיד גם בשבת. חוץ מזה, אחרי 4 תוצאות תיקו הגיע זמן שנביא ניצחון. אנחנו בתקופה פחות טובה, ומציגים יכולת לא כל כך טובה, אבל לפחות אנחנו לא מפסידים וגם זה משהו. אבל זה עדיין לא הכדורגל שאנחנו רוצים לראות, ואני מקווה שנחזור לעצמנו. אחרי הדרבי אמרו שמכבי צעירה ושאפתנית, אבל כמו שפרחנו ככה דעכנו, אנחנו חייבים למצוא את האיזון.

"אם ננצח בשבת זה יעזור לנו. חבל שלא ניצלנו את הדעיכה של בית"ר ומכבי חיפה. אבל עדיין אף קבוצה לא ברחה. אנחנו עדיין קרובים לצמרת".

פרץ התייחס גם לנצחון הנבחרת הצעירה על קפריסין 0:3, בו לא לקח חלק, אך חברו לקבוצה, רועי דיין, סיים עם שער ובישול: "אני שמח בשביל רועי, בסוף הוא עוד עלול לתפוס לי את המקום. וברצינות, אני שמח שהנבחרת ניצחה גם בלעדי. יש תחרות גדולה, במיוחד בחלק הקדמי בנבחרת הזו, ואני מקווה מאוד לחזור לשם כמה שיותר מהר".

על תופעת הבליינות אמר פרץ: "לפי דעתי נטפלים לזה קצת יותר מדי, באירופה נהוג לצאת אחרי משחקים פה תופסים אותנו קצר. אם יוצאים לפני משחק זה לא בסדר, אבל אחרי משחק אין בעיה".

אביו עוזר המאמן, ויקי פרץ, אמר: "כולם חושבים שאנחנו באים לשחק על תיקו, אבל זה לא נכון, לכל משחק אנחנו באים על מנת לנצח. יש תקופות לא טובות, וזו אחת כזו, אבל אני מקווה שמשבת נצא לדרך חדשה של ניצחונות. הוכחנו שאנחנו יכולים להציג יכולת יותר טובה ואני מקווה שבשבת נחזור לזה. מכבי פ"ת קבוצה קשה כל קבוצה שרואה את מכבי ת"א מקבלת אנרגיות ורוצה לנצח. לפ"ת יש שאיפות להיות בצמרת, וגם לנו".

על מקרה משה ביטון הוא אמר: "אם העמידו אותו לוועדת משמעת אז אני בטוח שהיתה לכך סיבה. אני מצפה מכולם להתנהג כמקצוענים, זו הפרנסה שלהם".

על הנבחנים: "קשה עדיין לקבוע מה הרמה שלהם אבל שניהם מאוד אתלטים במשחק גביע הטוטו הקרוב נבחן אותם ולא נשפוט אותם על פי אימון אחד או שניים".

גם שני הנבחנים הזרים סיפרו על התרשמותם ממה שקורה בקרית שלום. אונוקו אנייקה: "אני אוהב את הקבוצה, האימונים פה טובים. הספקתי להתרגל למכבי וישראל. אני רוצה להישאר, אבל לא יודע אם יחתימו אותי, זה תלוי במאמן".

בן הולינגסוורת': "השחקנים פה נחמדים יש הרבה צחוקים בחדר ההלבשה כך שזאת סביבה טובה להיות בה. ברור שאני יודע מי זה מספר שמונה, אפשר לדעת את זה לפי סגנון המשחק שלו".

על עצמו סיפר: "ליגת ה-usl זו לא הליגה השנייה בארה"ב, מדובר בשתי ליגות שמתחרות אחת בשנייה. אני יכול לשחק גם כחלוץ וגם מאחורי החלוץ. בארה"ב משחקים במערך של 4-5-1 וברוב המשחקים שיחקתי מאחורי החלוץ, אני אוהב לשחק בעמדה הזאת, יש לי יותר חופש לעשות מה שאני יודע".

על ההשוואה בין הכדורגל בישראל לזה בארה"ב אמר: "שם המשחק מבוסס יותר על כושר גופני ופיזיות, פה אפשר לראות שהשחקנים יותר טכנים ומשתמשמים הרבה בשכל".

עדכון ראשון: 10.1.07, 13:45
עדכון אחרון: 10.1.07, 18:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully