וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאטוביץ': "בקהאם יעזוב את ריאל בקיץ"

10.1.2007 / 16:21

המנהל הטכני הודיע כי הדוגמן סיים את דרכו במדריד, סוכנו מכחיש. אל איתיחד והשייח'לקטיקוס: רונאלדו יחבור לפיגו? אטו חוזר להתאמן

המנהל הטכני של ריאל מדריד פז'ה מיאטוביץ' הודיע היום (רביעי) כי חוזהו של דייויד בקהאם לא יוארך, וכי בקיץ הוא יעזוב את המועדון. עתידו של הכדורגלן-דוגמן בן ה-31 לוט בערפל, כשיש לו מחזרות (נשים וקבוצות כדורגל גם יחד) באנגליה, צרפת וארה"ב. העונה בקס כמעט ולא ראה מגרש תחת המאמן פאביו קאפלו, ושבועות ארוכים הפרידה בין הצדדים נראתה קרובה.

דובר הבקהאמים סיימון אליביירה הופתע לשמוע את החדשות. "אף אחד לא אמר לנו כלום", סיפר. "לפי מה שאני יודע, ההצעה שלהם עדיין על השולחן, ואנחנו ניפגש בעונה הבאה. אולי לא הבנתם נכון את מה שמיאטוביץ' אמר".

* באל איתיחד הסעודית בונים אימפריית כדורגל איזורית. אחרי שהחתימו את לואיש פיגו, השייח'ים מהמדבר הגישו הצעה לריאל בעבור רונאלדו, בשווי 20 מיליון יורו. המשכורת של הפורטוגלי תהיה 4.5 מיליון יורו לעונה, ואם רונאלדו יחבור אליו - מה שיהיה שיתוף הפעולה השלישי של השניים, אחרי בארסה וריאל - בסעודיה, הוא ירוויח אף יותר. מי יודע, אולי גם בקהאם בדרך.

ההצעה מגיעה בדיוק כשהסערה סביב המועדון המלכותי וסביב המאמן המלכותי פאביו קאפלו שוברת שיאים, עם לכלוכים ומרמורים הדדיים, ותחושה כללית של אובדן דרך. קאפלו, אגב, הבהיר לנשיא רמון קלדרון שהוא מעוניין למכור את החלוץ הברזילאי בגלל הפרות משמעת וההשפעה השלילית שלו, כך לטענת דון פאביו, על הברזילאים הצעירים.

במדריד מנסים בינתיים לשווק את רונאלדו לשתי המילאנזיות, שככל הנראה מציעות 15 מיליון יורו.

מאמן סלמאנקה ואקס שחקן ומאמן ריאל מדריד, ויסנטה דל בוסקה, שמהרגע שעזב את המועדון ב-2003 עננה שחורה השתלטה עליו, טוען כי מה שחסר לקבוצה היא "מנהיגות. חלק מהשחקנים צריכים הכוונה, וזה משהו שאין כרגע". לפיו: "המועדון לא יכול לשנות כיוון כל שבוע, הם צריכים שחקנים שידרשו מהאחרים לרוץ ולהתאמץ".

אטו כשיר להתאמן

* סמואל אטו חוזר לאימוני ברצלונה כבר ביום שני הקרוב. לא ברור עדיין מתי יוכל הקמרוני לגאול את החוד של ברצלונה מאיידור גודיונסן.

* במנצ'סטר יונייטד מגששים אצל ברצלונה לגבי האפשרות שצ'אבי יעלה צפונה, יחצה את התעלה וינחת באולד טראפורד, אולם בקבוצה מודעים לכך שהקטלוני בן ה-26 מרוצה בבארסה, ולכן הסיכויים להתקדמות במגעים אינם גבוהים.

* מאמן ויאריאל מנואל פלגרינו שוב לא כלל את חואן רומן ריקלמה בסגל הקבוצה, הפעם במשחק הערב (רביעי) מול ויאדוליד במסגרת גביע המלך. "אין לי שום בעיה אישית עם ריקלמה", הבהיר פלגרינו, "זו בעיה ספורטיבית".

* ריאל סוסיאדד החתימה את החלוץ הארגנטינאי הרמן הררה, בהשאלה מסן לורנצו עד לתום העונה, אם אופציה לחוזה לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully