וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מירור": בן חיים קרוב מאוד לצ'לסי

10.1.2007 / 12:19

בולטון החליטה להיכנס לשיחות עם האלופה על מחיר ההעברה, והבלם בדרך לקידום משמעותי. צ'ך: "אני בריא", ליונברג נגד ארסנל

צ'לסי קרובה מאוד להחתים את טל בן חיים, כך מדווח ה"מירור" הבריטי. נראה שהאלופה האנגלית גברה על ווסטהאם, טוטנהאם ופורטסמות' במירוץ אחר הבלם הישראלי בן ה-24.

בן חיים מסיים את חוזהו בבולטון בסיום העונה, ולפי חוקי פיפ"א מותר לו להתחיל לנהל מו"מ עם קבוצות כבר בחלון ההעברות, אולם נראה שקבוצתו תעדיף למכור אותו כעת מאשר לאפשר לו לעזוב ללא תמורה בקיץ, לאחר שהבלם סירב לחתום על הארכת חוזה והנחה את נציגיו לנהל שיחות עם צ'לסי במטרה לעבור למערב לונדון.

לפי ה"מירור", הקבוצות כרגע מנהלות מו"מ על סכום הרכישה, שיהיה צנוע בהרבה מהסכומים אליהם התרגלו האוהדים בסטמפורד ברידג'. אחרי הרכישות הלא כל כך מוצלחות (בינתיים) של הכוכבים הגדולים מיכאל באלאק ואנדריי שבצ'נקו בעשרות מיליוני דולרים, החליט הבעלים רומן אברמוביץ' ללכת בקטן יותר.

צ'לסי גם מנהלת מלחמה עם ליון על שירותיו של מילאן בארוש מאסטון וילה, והאנגלים הציעו 6 מיליון ליש"ט בעבור החלוץ. מאמנו באסטון וילה מרטין אוניל, שמייבש את הצ'כי על הספסל, מעוניין לקבל מז'וזה מוריניו את שון רייט פיליפס בתמורה. אוניל רוצה לצרף "שחקנים איכותיים כמו פטרוב" בחלון ההעברות.

שחקנים נוספים על הכוונת של מנ"כל צ'לסי פיטר קניון: ג'רמיין דפו, בני מקארתי, אובפמי מרטינס וניקולה אנלקה. מתוכם, יגיע חלוץ אחד לצ'לסי.

בגידתו של ארסן

פרדי ליונברג זועם ופגוע מהיחס של ארסנל כלפיו, אחרי שהמאמן ארסן ונגר הודיע לו כי עליו לעזוב בחלון ההעברות וכי הוא לא ישחק יותר בעבור התותחנים.

העיתון השבדי "אקספרסן" ציטט מקורב לשחקן, שאמר: "לוונגר ישנה אובססיה להצעיר את הקבוצה. הוא רוצה לבנות סופר קבוצה, וליונברג לא משתלב בתוכניות האלה.

"פרדי היה בטוח שיסיים את הקריירה שלו בארסנל, והוא מאוכזב והמום. הוא גם רותח מהיחס הקר של המועדון כלפיו ומהבגידה של ונגר. הוא נגעל מהדרך שבה המועדון בו שיחק שמונה עונות נפטר ממנו כדי לממן את הבאתו של פרנק ריברי".

בנסוף למארסיי, בתקשורת האנגלית מדווחים שווסטהאם וטוטנהאם, יריבתה העירונית השנואה של ארסנל, מעוניינות בשחקן, אולם הבעלים של הפטישים אגרט מגנוסון מכחיש מכל וכל.

גם המגן הימני לאורן קיבל הודעה מוונגר שהוא רשאי לעזוב את אצטדיון האמירויות ולחפש לעצמו קבוצה חדשה. הקמרוני מסיים את חוזהו בקיץ, ולאחר שאיבד את מקומו לעמנואל אבואה המאמן הצרפתי מרגיש כי הוא יכול לוותר על שירותיו על לאורן בן ה-29. בכל מקרה, ווסטהאם מנהלת שיחות עם המגן, כמו גם עם ג'ונתן זבינה, כשהמשמעות היא ברורה: לג'ון פנטסיל אין מה לחפש יותר באפטון פארק.

צ'ך: "אני בריא"

שוער צ'לסי, שסדק את גולגלתו במשחק מול רדינג בנובמבר, והקריירה שלו נראתה בסכנה, טוען כעת כי הוא קרוב לחזור. "אני מרגיש בריא ומוכן ב-100 אחוזים", אמר השוער לאתרו הרשמי.

המאמו ז'וזה מוריניו סובל קשות מחסרונו של השוער הגדול, כמו גם מחסרונו של ג'ון טרי, מה שהוביל את צ'לסי לספוג כמות גדולה של שערים. צ'ך טוען כי כל מה שהוא מחכה לו הוא אישור רשמי מצד הצוות הרפואי של המועדון.


* צ'רלטון צפויה לסגור בימים הקרובים על השאלתו של חלוץ סביליה קפה בלנקו בן ה-23 עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully