וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר רומני מועמד להפועל כפר סבא

10.1.2007 / 16:12

ג'ורג'יאן אלכסנדרו (19) נחשב לכישרון עולה בארצו. החלוץ טויקומיוסי יגיע להיבחן בשבת. כמו כן, נרשמה התקדמות בעסקת אלמדון

ג'ורג'יאן אלכסנדרו, קשר חלוץ רומני, מועמד להצטרף להפועל כפר סבא. השחקן בן ה- 19 נחשב לכישרון גדול ברומניה, והוא קושר לקבוצה באמצעות איש קשר ישראלי. כרגע מנסים במועדון להסדיר את הגעתו למבחנים, כשעדיין לא ברור מתי הוא יוכל לנחות בארץ.

החלוץ ראזאק טויקומיוסי, שהיה מועמד לקבוצה לפני חודש ימים אך לא הגיע לקבוצה בשל בעיות ביורוקרטיות, ינחת ביום שבת בישראל על מנת להיבחן בקבוצה. הדבר סוכם אתמול (רביעי) בין סוכנו של השחקן, דדה חדד, לבין מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה. בכפ"ס טוענים שבכל מקרה גם אם יוחתם, השחקן מבנין מועמד לשחק בקבוצה בעונה הבאה. משמעות הדברים היא שלפי ראשי הקבוצה אף אחד מהזרים לא יוחלף בחלון ההעברות הנוכחי, אלא אם כן תתקבל הצעה שאי אפשר לסרב לה מקבוצה מאירופה.

כמו כן, במועדון שוקלים ברצינות את האפשרות לא להחתים שוער ראשון ולתת לאוהד לויטה את המפתחות. במקרה כזה, יעלה שוער הנוער, עומרי בוקסבאום, לקבוצה הבוגרת כשוער שני. נראה כי תמיכת האוהדים בשוער השפיעה על ראשי הקבוצה. עם זאת, בכפר סבא לא ויתרו על תום אלמדון, וינסו לצרפו בימים הקרובים. במקרה כזה לויטה ישוב לספסל.

עם זאת, בקבוצה ניהלו בשבוע האחרון מגעים עם קשר מכבי חיפה, רביד גזל, ושוער מכבי תל אביב, גיא סולומון, אך הסיכויים להגעתם של השניים נמוכים. המשא ומתן בין הצדדים ייכנס להילוך גבוה רק אם תום אלמדון, שוער המשנה של מכבי חיפה, לא ישוחרר מקבוצתו. הודעה רשמית בנושא מרוני לוי יקבל אלמדון רק לאחר שובו היום ממחנה האימונים עם הנבחרת האולימפית.

לגבי גזל, הדברים מורכבים קצת יותר. המאמן, אלי אוחנה, שוחח עם מאמן האלופה, רוני לוי, וקיבל אור ירוק להחתמתו. הבעיה היא שחיפה מעוניינת להשאיל את השחקן, ואילו גזל לא מוכן. הסיכויים היחידים שמאפשרים לו לעזוב תלויים בכך שחיפה תמכור אותו ותבטיח לו מענק אליפות, במקרה שהיא תזכה העונה בתואר. פרקליטתו, עו"ד קרן שטיינפלד, הגדירה את סיכוייו של השחקן לעזוב את מכבי חיפה כ"קלושים": "יש לו חוזה לארבע שנים ובינתיים הוא לא עוזב את מכבי חיפה".

המשא ומתן עם המגן, אלירן דנין, יצבור תאוצה בימים הקרובים. דנין לא ישוחרר מבית"ר לפני שיחתום על חוזה לשלוש שנים בקבוצה.

אתמול (רביעי) צפוי יו"ר חוג האוהדים, אלון קירו, להיפגש עם מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה, ולהעלות בקשות שונות שהעלו האוהדים לאחרונה. בין היתר יעלה קירו את נושא התמיכה בשוער הצעיר אוהד לויטה, כפי שפורסם שוואלה! ספורט, האוהדים תומכים בשוער ומעוניינים שהוא זה שיקבל את אפודת השוער הראשון.

אוהדי הקבוצה נפגשו שלשום עם מפקד משטרת כפר סבא, סנ"צ מומי בוריה, בנוגע להכנסת אביזרי עידוד למגרש.

עדכון ראשון 10.1.06 16:14
עדכון אחרון 11.1.06 16:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully