וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרור יתייצב לוועדת המשמעת של הפועל פ"ת"

10.1.2007 / 9:06

כך הצהיר סוכנו של השחקן, והנתק בין הצדדים עתיד להסתיים. גברי לוי מקים קבוצת סיוע למועדון וקורא לאוהדים: "אל תתייאשו"

מאז אותה תקרית בחדר ההלבשה במשחק גביע הטוטו מול מכבי הרצליה לפני כשבוע, שורר נתק בין הפועל פ"ת לשחקנה המושעה עידן סרור. לקשר נקבעה ועדת משמעת ביום חמישי, עם שובו ארצה מקפריסין, שם הוא נמצא יחד עם הנבחרת האולימפית. סוכנו של סרור, ג'קי דהאן, הצהיר כי השחקן, על אף מחלוקתו הקשה עם המועדון, לא יתחמק מהדיון הצפוי: "סרור הוזמן לועדת המשמעת, וכשחקן המועדון הוא יתייצב בפניה". בכך, צפוי הנתק בין הצדדים, הנמשך יותר משבוע, להסתיים, ומעמדו העתידי של השחקן בקבוצה יתבהר.

אייל לחמן מאמן הפועל פתח תקוה זומן לבירור בארגון המאמנים. אמנון רז, יו"ר האירגון הבהיר את העניין: "לפי התקשורת ראינו שהיתה לו בעיה עם שחקן, היו קללות, השמצות, ועשו מזה סלט גדול. בתור איגוד שלחמן אחד מחבריו, מצאנו לנכון רק לשמוע ממנו מה קרה. בכל מקום עבודה צריך להתנהג בצורה מכובדת, אני לא יכול לשפוט את האדם ואנו רק רוצים לשמוע את הצד שלו בעניין".

מי שנזעק לסייע לכחולים, שנועלים את ליגת העל, הוא זה שהיה בעבר יו"ר הקבוצה ואף יו"ר ההתאחדות, גברי לוי. "קבוצת אנשים מפ"ת התארגנה ואני איתם, ואנו נעשה כל מאמץ לגייס כסף לקבוצה כדי להביא חיזוק", הסביר לוי. יו"ר ההתאחדות לשעבר הבהיר כי אין בכוונת הקבוצה להשתלט על ניהול הקבוצה: "רונן אלעד מנהל את הארגון ואנו רק מסייעים כדי שלא נרד ליגה". לוי גם קרא לאוהדי הקבוצה לשנס מותניים ולעזור: "כפ"ס בשנה שעברה לא איבדה תקווה וניצלה. אני קורא לאוהדים 'לא להתייאש'. נצטרך לעשות מאמץ ונקווה שזה יעזור".

אתמול (שלישי) בלילה שוחרר קשר הקבוצה מאור בוזגלו מביה"ח בלינסון. בוזגלו אושפז במוצאי שבת, לאחר ששבר את אחד מאצבעות רגליו במשחק ההפסד למכבי פ"ת (1:0). הקשר צפוי להיעדר מהמגרשים כחודש עד חודש וחצי, והיום נבנית עבורו תוכנית אימונים למהלך זמן ההחלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully