וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרגישה שיפור מנטלי ומקצועי"

שחר בורלא, סידני

10.1.2007 / 6:17

למרות ההפסד לקלייסטרס ברבע הגמר בסידני, פאר אופטימית: "כבר אין לי ירידת המתח אחרי נצחונות". נלבנדיאן ודוידנקו בספק לאוסטרליה הפתוחה

הרומן של שחר פאר עם טורניר סידני (סך פרסים של 600 אלף דולר) הגיע לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) לסיומו, כששחר הובסה ברבע הגמר 6:2, 6:1 על ידי המדורגת 5. למרות ההפסד, שחר מתקרבת לדירוג השיא שלה בקריירה - מקום 16 בעולם. את המקום ה-17 כבר יש לה. קלייסטרס שלטה במשחק מן הפתיחה, לא אפשרה לפאר להפגין איזשהו ניצוץ וסגרה את הסיפור אחרי פחות משעה.

שחר לא יכלה לאגרסיביות של הבלגית, המדורגת שלישית בטורניר וחמישית בעולם, והפסידה. היא פתחה את המשחק בניצחון במשחקון הראשון, אולם נשברה בשלישי ומשם איבדה שליטה על המערכה והפסידה בה 6:2. גם הקהל הישראלי שהיה באצטדיון וביקש משחר "לתת לה בראש" לא עזר.

בראיון לאחר המשחק, החמיאה קלייסטרס לשחר על ההתקדמות שעשתה השנה, וסיפרה כי היא עצמה התכוננה היטב למשחק: "יש ימים כאלה - אצלי כל כדור נכנס היום, ולשחר פשוט לא היה מזל ".

פאר נשארה אופטימית באשר לעתיד, ובראיון לוואלה! ספורט התייחסה לעונה הקרובה ולאליפות אוסטרליה הפתוחה, שתיפתח בשבוע הבא. "שתינו שיחקנו לא טוב היום, אבל קלייסטרס באה מוכנה פיסית ומנטלית למשחק. אני החטאתי נקודות קלות והתקשתי לשחק עם הרוח החזקה".

הייתה בעיה מנטלית אחרי הניצחון הגדול אתמול?

"אני לא חושבת. אני חושבת שעברתי את השלב של ירידת מתח אחרי הניצחונות הגדולים. אני מרגישה שיפור מנטלי ומקצועי, התחזקתי מאוד ב-baseline, ועבדתי על משחק הרשת".

מה הציפיות לקראת השבוע הבא במלבורן?

"אין ציפיות. אני מרגישה שאני משתפרת ממשחק למשחק ואני רוצה להמשיך להשתפר. אני מודעת למה שהולך בארץ סביב המשחקים שלי, אבל אני משתדלת להתנתק. מאז שאני פה, לא פתחתי אתרי אינטרנט מתוך כוונה להתנתק".

הסינית נא לי ניצחה את הסלובנית קטרינה סרבוטניק 5:7, 1:6. שאר משחקי רבע הגמר התקיימו היום (רביעי), כשבמוקד ההפסד המפתיע של המדורגת ראשונה אמילי מורסמו לסרבית ילנה יאנקוביץ' 7:5, 6:0. ניקול ואידיסובה לא התקשתה מול אנה איבנוביץ' 4:6, 2:6.

פדרר פתח את העונה בניצחון

ניקולאי דוידנקו, המדורג שני בטורניר סידני, פרש אחרי שהפסיד במערכה הראשונה לפול הנרי מאטייה הצרפתי 4:6. הרוסי נפצע ברגל ימין ולא יכול היה להמשיך, והוא ספק לאליפות אוסטרליה הפתוחה, כמו גם דויד נלבנדיאן, שנפצע בברך בטורניר קויונג.

שאר התוצאות מהסיבוב השני בסידני:

בלייק (ארה"ב, 3) - הילי 2:6, 4:6
בגדאטיס (קפריסין) - הרניץ' (צ'כיה) 4:6, 7:6, 3:6
ברדיץ' (צ'כיה) - מינאר (צ'כיה) 7:6, 0:6, 4:6
גאסקה (צרפת) - בקר (גרמניה) 3:6, 4:6
מויה (ספרד) - ורדאסקו (ספרד) 6:4, 6:7, 3:6
קורולב (רוסיה) - ג'ינפרי (ארה"ב) 6:0, 4:6, 4:6

במשחק ראווה בקויונג, שפתח את העונה של הטניסאי הטוב ביקום רוז'ה פדרר, גבר השוויצרי 6:7, 7:6, 6:7 על ראדק סטפאנק הצ'כי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully