וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח תקוה התקפלה, דורה חתם בקריית שמונה

עדי פרג'

9.1.2007 / 18:54

קשרה של הפועל פתח תקוה יצפין לקבוצה המקרטעת מהלאומית. רן בן שמעון: "מקווה שבשבוע הבא נמצא גם חלוץ ברמה גבוהה"

אחרי 48 שעות של משא ומתן אינטנסיבי ומייגע, חתם היום (שלישי) קשר הפועל פתח תקוה, יוסי דורה, בעירוני קריית שמונה. כזכור וכפי שהתפרסם אתמול בוואלה! ספורט, דורה סיכם את תנאיו כבר אמש בקריית שמונה כשכל שנותר לשחקן הוא לקבל את טופס השחרור מהפועל פתח תקוה שסיכמה עם קריית שמונה על שחרורו של דורה ללא תמורה.

כאמור אתמול אחר הצהריים חזרה בה פתח תקוה מהסיכום,דרשה שחרור בתשלום עבור השחקן ונענתה בשלילה. היום בשעות הבוקר הודיעה הנהלת הקבוצה כי היא מוכנה לשחרר את השחקן הצעיר ללא תמורה אך זאת בתנאי שדורה יסכים לוותר על חובות הקבוצה כלפיו. דורה הסכים, קיבל את השחרור וחתם היום על החוזה בקבוצתו של בן שמעון. שחקן נוסף שחתם הערב בקריית שמונה, הוא יניב בסון, מגנה השמאלי של קבוצת בני יהודה שלא זכה לדקות משחק רבות בשכונה. בסון שניהל משא ומתן גם עם עירוני רמת השרון של צביקה צמח, הודיע למאמנו בעבר כי החליט בסופו של דבר לחתום אצל בן שמעון. שני השחקנים צפויים להצטרף כבר מחר לאימוני הקבוצה הצפונית.

בן שמעון אמר לגבי צירופם של השניים: "אני שמח על הגעתם של יוסי ויניב,אך יחד עם זאת אני לא מביא מושיעים ולא מצילים. הקבוצה כולה הביאה אותנו למצב שבו אנו נמצאים לטוב ולרע והקבוצה כולה תצא מזה. רק בזכות רוח לחימה קבוצתית נחזור ליכולת הטובה שהצגנו בתחילת העונה".

בן שמעון הודה כי החיפושים אחר חיזוק לא הסתיימו עם הגעתם של השניים: "אני מקווה מאוד שבהמשך השבוע נמצא גם חלוץ ברמה טובה לחיזוק ההתקפה". עם הגעתו של בסון, צפויה הקבוצה לשחרר את אחד משני המגינים השמאליים - אמיר נוסבאום או נאביל נאסר א-דין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully