וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה'אס': קולאוטי על הכוונת של לאס פאלמס

10.1.2007 / 13:09

חלוץ מכבי חיפה בעדיפות משנית אצל הקבוצה מהליגה השנייה בספרד. גביע הטוטו: מכבי חיפה - נתניה 0:0. עטר שיחרר את הנבחן פראדיסו

שתי קבוצות בהן לא היה שקט בשבוע האחרון, מכבי חיפה ומכבי נתניה, נפגשו הערב (שלישי) למשחק השלמה בבית א' בגביע הטוטו של ליגת העל. השתיים, שעלו בהרכבים חסרים, לא השכילו לכבוש וסיימו ב-0:0 משמים.

חיפה ידעה שניצחון יקפיץ אותה מהמקום הרביעי היישר לראשון, נתניה לעומתה, נהנתה מסיכוי נמוך מאוד לעלות לחצי הגמר. בדרך כלל משחקי גביע הטוטו לא מתקבלים בברכה יתרה אצל אנשי הקבוצות, אבל לראובן עטר זו הייתה הזדמנות טובה להכיר את קבוצתו החדשה-ישנה. להכיר או לא, מקום ראשון או רביעי, השתיים חילקו את הנקודות אחרי תיקו מאופס.

רוני לוי פתח עם לא מעט שחקני ספסל. רפאל אולארה, ששמו נקשר בלא מעט ספקולציות אחרי משחק ההפסד לבני יהודה, דווקא פתח והוחלף בהמשך על ידי אלון חרזי. רוברטו קולאוטי, עוד אחד שעמד תחת ביקורת בתקופה האחרונה, נכנס כמחליף אבל לא הצליח לשנות את התוצאה.

עטר המשיך לבנות ללירן שטראובר את הבטחון והשאיר אותו בהרכב גם במשחק המשני. ישראל זביטי, שרק לפני שבועיים היה בדרכו החוצה מהקבוצה, שיחק 90 דקות.

דודי פדלון, מגינה של נתניה, נפצע במהלך המשחק. מחר (רביעי) ייבדק השחקן ואז תתברר חומרת פציעתו.

מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר (יניב קטן), רפאל אולארה (אלון חרזי), מור ממן, אדורם קייסי (חיים מגרלשווילי), רביד גזל, חבייאר דירסאו, חבייאר אנדרסון, אלן מסודי, גוסטבו בוקולי, עדן בן- בסט (רוברטו קולאוטי).

מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול (גולן חרמון), דודי פדלון (ריף מסיקה), מזואה אנסומבו, ישראל זביטי, אבישי ז'אנו, שי בירוק (אובודו אוקוצ'ה), דלה ימפולסקי, מרטין פראדיסו (אופיר חיים).

עטר הקפיא את כל המגעים עם הזרים (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

בסיום המשחק התפנה מאמנה החדש-ישן של מכבי נתניה, ראובן עטר לומר: "היו מעט מצבים. בשבילי זה היה משחק מצויין לבחון את החלוץ הזר וגם שחקנים נוספים. אני אדבר קודם עם החלוץ והסוכן שלו ואח"כ נחליט מה לעשות. הכל כרגע מוקפא מבחינת זרים עד שאחליט אחרת. אם וכאשר, תיעשה פניה לקבוצה בה הוא משחק, ורק אחר כך ניכנס למו"מ".

מגינה של הקבוצה, אבישי ז'אנו: "בסך הכול, משחק שלא מפסידים הוא משחק טוב שנותן עוד קצת בטחון. ביום שבת יש לנו משחק קשה מול בית"ר ירושלים. זו בהחלט היתה הכנה טובה".

הנבחן האורוגוואי, מרטין פראדיסו, שכבש צמד מול מכבי ת"א במשחק גביע הטוטו לפני כשבוע, לא הרשים ושוחרר. בפראדיסו מתעניינות מכבי ת"א והפועל פ"ת.

את תגובת שחקני מכבי חיפה לא ניתן היה לקבל עקב איסור ההנהלה על השחקנים להתראיין שנמשך מאז משחק ההפסד לבני יהודה ביום שבת. רוני לוי, מאמן הקבוצה, מיהר לעזוב את האיצטדיון בתום המשחק.

אגב, עיתון ה'אס' הספרדי מדווח כי קבוצת לאס פאלמס מהליגה השנייה בספרד מעוניינת ברוברטו קולאוטי. חלוץ מכבי חיפה, חשוב לציין, נמצא בעדיפות משנית לעומת מספר חלוצים ברזילאים, בהם מעוניינת הקבוצה שגם גיששה אצל כריסטיאן פאביאני מבית"ר.

עדכון ראשון: 9/1/07, 19.30

עדכון אחרון: 10/1/07, 12.58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully