וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: לא משחק ילדים

10.1.2007 / 9:37

הילדים של אוהיו סטייט הוכנעו על ידי החבורה המנוסה של וויסקונסין 72:69. עוד משחקים מהלילה: קלמזון מושלמת, אלבמה גברה על LSU

שבוע קשה במיוחד עובר על אוהדי אוהיו סטייט. אחרי ההפסד הסנסציוני של קבוצת הפוטבול של הבאקאייז בגמר המכללות ביום שני מול פלורידה, הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) ההפסד השלישי העונה של החבר'ה מהכדורסל. הפסימים יאמרו ששלושה הפסדים כבר בתחילת ינואר הם לא סימן טוב לבאות עבור קבוצה שחולמת להניף את הגביע בסיום העונה, האופטמים יציינו כי שלושת ההפסדים של הבאקאייז הגיעו מול שלושת המדורגות הבכירות במדינה, צפון קרוליינה, פלורידה ו-וויסקונסין, כולם במשחקי חוץ, וכל אחד מהם יכול רק לחשל את החבורה הצעירה של ת'אד מאטה.

וויסקונסין (3) - אוהיו סטייט (5) 69:72

הבאדג'רס פתחו את המשחק בהתלהבות, וקיבלו דחיפה רצינית מהאולם הביתי המפוצץ (17,190 צופים) במדיסון, אבל לא הצליחו ליצור פער משמעותי לכל אורך המחצית הראשונה, למרות תצוגת קליעות מחרידה של אוהיו סטייט. הבאקאייז שיחקו את שמונה הדקות האחרונות של המחצית ללא גרג אודן שספג את העבירה השניה שלו, וגם בדקות שהפרשמן המגודל כן היה על הפרקט הוא כמעט ולא שותף בהתקפה.

אחרי שהמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 28:31 בלבד לוויסקונסין, המקומיים התחילו ללחוץ על הגז לאחר ההפסקה, ודקות נהדרות של קמרון טיילור ואלנדו טאקר (עם תרומה מפתיעה של מרקוס לאנדרי מהספסל) הקפיצו את היתרון שלהם עד ל- 41:57. הבאקאייז המשיכו להתעלם מהאיש הגדול שלהם ולירות שלשות בלי הכרה, אבל הפעם קצת יותר בהצלחה, והצליחו לבצע קאמבק מרשים בראשות הסיניורים איבן האריס ורון לואיס, שקירב אותם עד לפיגור של שתי נקודות בלבד בדקה האחרונה. 7.1 שניות לסיום, ביתרון של שלוש לבאדג'רס, החטיא קמרון טיילור זריקת עונשין ונתן לאוהיו סטייט הזדמנות להשוות, אבל נסיון השלשה של ג'מאר באטלר הלך החוצה, והקהל יצא מגדרו.

טיילור סיים עם שיא עונתי של 25 נקודות, טאקר תרם 17 (אבל היה זוועתי מהקו עם 1 מ- 6). האריס הוביל את הבאקאייז עם 17 (5 מ- 11 מהשלוש), אודן הסתפק בעשר נקודות ושבעה ריבאונדים, והוסיף גם שש חסימות. לאחר המשחק ת'אד מאטה העדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה: "גם במשחק מול פלורידה נקלענו לפיגור גדול, אבל הפעם השכלנו לחזור, ולתת לעצמנו לפחות צ'אנס לנצח את המשחק".

יתר משחקי הלילה

אלבמה (14) - לואיזיאנה סטייט (13) 61:71

הקרימזון טייד התאוששו יפה מהתבוסה לארקנסו, והשיגו ניצחון משמעותי על יריבתם מה- SEC מערב. הכוכב של הטייגרס, גלן "ביג בייבי" דייויס, שהיה מעורב בתאונת דרכים קלה בשבת האחרונה, שיחק למרות הכאבים ורשם דאבל דאבל מפחיד של 24 ו-17, אבל פרט אליו ולטאזמין מיטשל שקלע 19, אף נמר לא עבר את רף חמש הנקודות. ריצ'ארד הנדריקס (18) וג'רמאריו דייוידסון (12 ו-12) עשו את העבודה בצבע, ונתנו לקהל בטוסקלוסה סיבה לחזור לחייך.

פלורידה (2) - ארקנסו 71:79

הגייטורס כנראה התבלבלו קצת מהחגיגות אחרי הזכייה באליפות הפוטבול, והובילו בנקודה בלבד במחצית, אבל חזרו לשחק את הכדורסל המוכר שלהם בהמשך, ושלשה של לי האמפרי דקה לסיום הבטיחה להם את הניצחון. כל החמישייה של פלורידה קלעה בדאבל פיגרז, בראשות טוריאן גרין שסיים עם 17.

צפון קרוליינה סטייט - קלמזון (17) 87:76

אחרי שבעונה שעברה הגיעו שלוש קבוצות (פלורידה, דיוק ופיטסבורג) למאזן 0:17, היחידה שהשתוותה להישג הזה העונה היא קלמזון. הפעם הם עשו זאת בזכות 21 נקודות של ורנון המילטון מול הוולפאק החלשים, אבל העונה החלומית שלהם צפויה להסתיים כבר בשבת הקרובה במרילנד, ולמקרה שהם יצליחו לשרוד גם את הטראפינס, ברביעי הבא מחכה להם צפון קרוליינה.

אייר פורס (18) - ניו מכסיקו 57:65

עוד אחת מהפתעות העונה, שזכתה עד כה להתעלמות בלתי מוסברת מהמדור, היא אייר פורס. הלילה הפאלקונס היו מאוד קרובים להפסדם השני בלבד העונה, כשפיגרו ב- 15 במחצית, אבל ריצה מטורפת של 2:21 נתנה להם את השליטה במשחק, ומשם הדרך לניצחון הייתה סלולה. דאן נאווללה ומאט מק'רו הובילו את המנצחים עם 22 ו- 21 בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully