וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "הלחץ של מכבי חיפה לא יקל עלינו במשחק"

לי בוץ

9.1.2007 / 13:47

הפועל ת"א וקשרה חזרו לאימונים לקראת המשחק מול האלופה בקרית אליעזר: "אנחנו לא במצב יותר טוב מהם, שנינו במרדף אחרי בית"ר"

הפועל ת"א חזרה הבוקר (שלישי) להתאמן כרגיל, לאחר שאתמול התקיים אימון רשות בו לקחו חלק רק מספר שחקנים. מהאימון נעדרו דני בונדר ורמי דואני, השוהים עם הנבחרת הצעירה בקפריסין. פרט לשניים כל יתר השחקנים ערכו אימון מלא, כולל לוסיאנו דה ברונו שהחלים לחלוטין מהשבר בכף רגלו וכמעט ולא ניכר עליו שהוא לא שיחק כדורגל למעלה מחודש. גם הנבחן היהודי-רוסי, דניאל גרדינב, מפגין יכולת טובה באימונים ובקבוצה אמורים לקבל החלטה לגביו בימים הקרובים.

טל חן, שקרע את שריר המפשעה וייעדר ממשחק החוץ מול מכבי חיפה ביום ראשון הקרוב, הגיע לאימון בלבוש אזרחי וצפה בחבריו לקבוצה מהספסל.

"המשחק ביום ראשון הוא משחק גורלי עבור מכבי חיפה", אמר הקפטן יוסי אבוקסיס בסיום האימון. "אבל גם בשבילנו זה משחק חשוב כי אנחנו לא נמצאים במצב הרבה יותר טוב מהם. שנינו במרדף אחרי בית"ר ירושלים וכל איבוד נקודות בשלב הזה יכול להיות משמעותי. עם זאת, אני לא חושב שאיבוד נקודות יסיים את מאבק האליפות לחלוטין כי אנחנו בסך הכל באמצע הליגה ויש עוד הרבה משחקים לשחק. מה גם שאני לא אוהב לדבר על הצד השלילי ותמיד חושב חיובי".

"משחק מול מכבי חיפה בחוץ הוא אחד מהמשחקים הכי קשים שיש בעונה", המשיך אבוקסיס. "אני לא חושב שחיפה נמצאת בתקופה רעה, רק אצלנו כל שבוע הופך להיות תקופה. סך הכל היתה להם שבת אחת לא טובה ולפני זה הם דווקא שיחקו טוב מאוד. נכון שיש אצלהם קצת לחץ, אבל זה לא משהו שיקל עלינו במשחק".

"לא צריך להביא סתם שחקן רק בשביל להגיד שהתחזקנו"

על חסרונו של טל חן בהגנה, אמר הקפטן: "זה חסרון משמעותי. טל התחיל לחזור לעניינים ולכושר משחק טוב, אבל בהפועל ת"א אף פעם לא בוכים על דברים כאלה. כבר התרגלנו בשנים האחרונות לזה שכל הזמן יש לנו פצועים, חולים מורחקים וכמו שלא התלוננו על זה עד עכשיו, גם לקראת חיפה לא נדבר על זה יותר מידי".

אבוקסיס התייחס גם לעובדה שבינתיים הפועל לא מצליחה להביא חיזוק: "אני בטוח שהקבוצה רוצה להתחזק ולא חושב שמישהו פה יושב בחיבוק ידיים. כל אחד בהנהלה רואה את הקבוצה ויודע שאנחנו צריכים חיזוק. עם זאת, צריך לעשות את זה בצורה חכמה להביא רק מישהו שבאמת יכול לתרום לנו. לא צריך להיות בלחץ ולהביא סתם שחקן רק בשביל להגיד שהתחזקנו".

הקשר סיכם בהתייחסות למצב של יריבת הקבוצה בגביע אופ"א, גלזגו ריינג'רס: "יש עוד חודש עד למשחק באופ"א וכבר מתחילים להרגיש את המשחק באוויר. אנחנו שומעים קצת יותר על היריבה, על הבלאגן שיש להם עם המאמן וכל זה. עדיין צריך להבהיר שגלאזגו קבוצה יותר טובה מאיתנו ושאנשים לא יחשבו אחרת לרגע. לא צריך להרים את רף הציפיות מהקבוצות הישראליות יותר מידי רק בגלל שהם לא משכנעים בליגה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully