וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילי אקספרס: ארקדי גאידמק שולט בפורטסמות'

9.1.2007 / 10:57

לטענת העיתון, אופ"א תחקור את הנושא. מאמן סקוטלנד, וולטר סמית, כבר הודיע שהוא עוזב לריינג'רס, בהתאחדות לא מקבלים את התפטרותו

ה"דיילי אקספרס" מפרסם, כי שוב עולים חשדות שארקדי גאידמק מעורב בניהול פורטסמות', הקבוצה שבבעלות בנו, סשה. החשד הוא שגאידמק הבן משתמש בכספים של אביו לצורך העברות של שחקנים בקבוצה. לטענת העיתון, אופ"א תפתח בחקירה.

בינתיים עלו באנגליה שמועות כי גאידמק צפוי למכור את פורטסמות', כשנה בלבד לאחר שרכש את הקבוצה. גאידמק נפגש עם אוהדים, שיצאו מרוצים מהשיחה עמו: "קיבלנו הבטחה שהוא לא יילך לשום מקום. הוא היה מאוד ברור והחלטי כשאמר שהוא נשאר".

וולטר סמית מעדיף את הריינג'רס על הנבחרת

וולטר סמית', מאמן נבחרת סקוטלנד, הודיע להתאחדות הסקוטית כי הוא רוצה להשתחרר על מנת לאמן את גלאזגו ריינג'רס, במקום פול לה גוון, שעזב בסוף השבוע שעבר. סמית' מעוניין להיכנס למשרת המנג'ר בריינג'רס במיידי, אבל חוזהו בנבחרת יפוג לאחר משחקי אליפות אירופה ב-2008. התכנון של גלאזגו הוא שסמית' יגיע כמנג'ר, ומתחתיו יעבוד חלוץ העבר אלי מקויסט כמאמן. סמית' הוביל כמאמן את הריינג'רס לתשע אליפויות רצופות בשנות ה-80 וה-90.

יו"ר ההתאחדות, דייויד טיילור, אמר: "וולטר סמית' רצה להתיר את חוזהו כמאמן הנבחרת, אבל הבהרנו את עמדתנו, לפיה אנחנו רוצים שיישאר. זה יהיה אובדן עצום והפרעה להכנות הנבחרת אם הוא ינטוש כך באמצע הקמפיין. יש לו חוזה לעוד 18 חודשים, וזה בדיוק הסיפור פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully