וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי ת"א גומרת שחקנים"

לי בוץ

9.1.2007 / 16:09

משה ביטון נקנס ב-2,500 דולר, מקורביו כועסים על ההחלטה: "אלי כהן מנסה להוציא אותו לא בסדר. משה לא מרגיש בבית"

לפני פתיחת אימון הבוקר (שלישי) של מכבי ת"א, ערך משה ביטון שיחת בירור עם המאמן אלי כהן, בנוגע לפירסומים לפיהם בילה בערב שישי, פחות מ-24 שעות לפני המשחק באשדוד (2:2).

לאחר הבירור החליט מאמן הקבוצה כי ביטון לא יורשה להתאמן עם שאר שחקני הקבוצה, ויעמוד לועדת משמעת במשרדי המועדון בשעות אחר הצהריים. בסופה של סערה בכוס מים, ביטון נקנס ב-2,500 דולר בפועל ו-7,500 דולר על תנאי עד לסיום העונה. אי לכך, חזר החלוץ לאימוני הקבוצה כבר בערב וערך אימון מלא.

"משה מדוכא", סיפרו מקורבים לשחקן. "הוא יודע שהוא לא עשה שום דבר שבגינו צריך היה להיענש. הוא אף פעם לא עבר על החוקים של היציאות ולא יצא לפני או אחרי משחק. הוא גם ידע שהוא הולך לפתוח מול אשדוד ולכן לא היה עושה שום דבר שייפגע ביכולת שלו במשחק".

"הוא שיחק עם אלי ביטון וראובן עובד בבני יהודה וצריך היה לדעת מה מכבי עושה לשחקנים שלא נראים לה, ואיך המועדון הזה יכול לגמור שחקנים", המשיכו. "אלי כהן לא יודע איך להתמודד עם משה, אז הוא מחפש סיבות להוציא אותו לא בסדר. הקבוצה לא נותנת למשה להרגיש שהוא חלק ממנה". ביטון עצמו הסכים לומר: "אני מקבל כל החלטה של המועדון. חבל שזה קרה כך".

החלוץ האמריקאי בן הולינגסוורת', שנחת אמש (שני) בישראל, עבר את הבדיקות הרפואיות ונטל חלק בשני האימונים שקיימה הקבוצה היום. הולינגסוורת' הרשים באימון הבוקר כשכבש שני שערים במשחקון פנימי והוסיף גם בישול.

החלוץ הניגרי אונוקו אונייקה נחת בארץ לפנות בוקר וכבר בערב הספיק להתאמן עם הצהובים. "שמעתי שמכבי ת"א הוא מועדון גדול, ושהם משחקים טוב", אמר הניגרי עם הגעתו לישראל. "אני מקווה שאתאים".

איבן ראזיץ' יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון ביום חמישי הקרוב, מאחר שהתראיין ללא אישור. השחקן צפוי לספוג קנס כספי.

ליאור ז'אן ומשה מישאלוב החולים לא התאמנו היום, כשמאימון הערב נעדר גם הקפטן אבי נמני שלא חש בטוב. כמו כן נעדרו גם יובל שפונגין ורועי דיין ששוהים עם הנבחרת בקפריסין, והקשר גיא שמיר, שסובל מרגישות באזור הברך.

עדכון ראשון: 9.1, שעה 10:23
עדכון אחרון: 9.1, שעה 17:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully