וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע החמיצה את המקום השני

9.1.2007 / 19:40

הדרומיים היו צריכים נקודה כדי לעלות למקום המוביל לליגת העל, אך הפסידו 2:0 לרעננה וסיימו את המשחק ב-9 שחקנים. תגרה המונית בסיום

הפועל באר שבע הפסידה היום (שלישי) במגרשה הביתי, איצטדיון וסרמיל, להפועל רעננה בתוצאה 2:0 במשחק דחוי מהמחזור ה-13. כזכור, נדחה המשחק עקב התפוצצות פרשת הטיית המשחקים.

בשבוע האחרון, אחרי פרשיות השחיתות, חזרו הבאר שבעים למגרשים והפגיזו בשני משחקיהם האחרונים, בליגה ובגביע הטוטו, 13 שערים מול 0 ספיגות. למרות מכת הפציעות שפקדה את הקבוצה, ידעו בקבוצה כי נקודה אחת תספיק להם כדי לעלות למקום השני, המוביל לליגת העל, על חשבונה של קרית שמונה.

אבל היום זה פשוט לא היה היום שלהם. באר שבע על חלוציה המצוינים, ד'אטורו ומיקוצ'דזה שפתחו, לא הצליחה להבקיע שער. רעננה, שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, עלתה על הלוח משער של משה אבוטבול. המשחק המשיך לא להאיר פנים לדרומיים. 8 דקות בתוך המחצית השנייה הורחק אחת מהדמויות המרכזיות בפרשת ההימורים, עוז יפרח, אחרי שביצע עבירה ברחבה. איציק שמש לקח את הפנדל והכניע בשנית את אסי רחמים. בדקה ה-61 הורחק לבאר שבע שחקן נוסף, טוטו סקאלי.

בעקבות ההפסד נשמר הסטטוס קוו בצמרת, כשהדרומיים מרוחקים נקודה מקרית שמונה, שבמקום השני. רעננה, עם 22 נקודות אחרי הניצחון, עלתה מקום אחד למקום החמישי, על חשבונה של הפועל חיפה.

יואב ויכסלפיש, ממערכת וואלה!, מוסיף כי בתום המשחק היתה תקרית דחיפות במנהרת השחקנים והסדרנים מיהרו להפריד. מנכ"ל רעננה, אלון קיטלמן, אמר: "הזר הגרוזיני שלהם ועוז יפרח דחפו שחקנים שלנו אבל מבחינתנו העניין סגור". ג'ורג' דאטורו, שהיה חתום עד ינואר בב"ש, ימשיך עד סיום העונה.

במחזור הבא תארח הפועל רעננה את המוליכה, בני סכנין. באר שבע תצא למשחק חוץ נגד הקבוצה במקום הלפני אחרון, מכבי אחי נצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully