וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "מאז הפועל ת"א לקחתי החלטות לא נכונות"

יניב קובוביץ'

9.1.2007 / 8:39

המגן הימני לא מבין למה סולק מהכח אחרי שנרגע מהמשחק מול בית"ר, ומנצל את ההזדמנות לחשבון נפש מזורז על קריירה שהלכה לאיבוד

הכח עמידר רמת גן החליטה אתמול לשחרר את אילן בכר משום שבילה שלשום בפאב עד לשעות הקטנות של הלילה, לאחר ההפסד מול בית"ר ירושלים (0-2). בכר לא ממש מבין את ההחלטה וטוען שיש פה ניסיון להשתחרר מהחוזה של העונה הבאה. "זו פשוט בושה שבגלל סיבה כזו בכדורגל הישראלי משחררים שחקן. היה לי חוזה לשנה והיה להם את האופציה להשתחרר ממנו בינואר, על העניין נראה לי תמוה, אני עד עכשיו לא מבין מה רוצים ממני. כולם יודעים שאני מקצוען, העונה עזרתי לאורי בכל תפקיד שהוא רצה אותי. כל מי שמשחק כדורגל יודע שאחרי משחקים גדולים יש בגוף אדרנלין, ואני במקום להעביר את הזמן בבית החלטתי להעביר אותו בפאב. אני עדין לא מבין מה הבעיה. במשחק האחרון כולם ראו כמה רצתי ואיזה תיסכול היה לי בסיום המשחק מזה שלא ניצחנו ומהמצב של הקבוצה".

בכר, שחזר לישראל לאחר גיחה קצרה וקלושה בספרד, לא ממש מוצא מאז חזרה את מקומו בצמרת הליגה הישראלית. "הבעיה הכי גדולה שלי היא שאנשים לא מבינים שלהגיע מהרמות הכי גבוהות של הכדורגל לקבוצת תחתית זה קשה. השחקנים שאתה משחק איתם לא מהרמות הגבוהות, וקשה להראות מה אה יודע. אני בטוח שאני עדיין מתאים לכל קבוצת צמרת בליגת העל. היכולת שלי לא נפגעה ודווקא בזמן האחרון אני חוזר לכושר מצויין".

הסילוק מהכח גורם לו לחשבון נפש מזורז. "מאז הפועל תל אביב והמסע שהיה לי איתם באירופה קרו לי הרבה דברים, אבל בעיקר לקחתי החלטות לא נכונות בחיים ובקריירה שלי. לא תמיד הדברים גם היו תלויים בי, כי לדעתי בשלב הזה אני עדיין צריך להיות בקבוצת צמרת. חצי מהסגל הנוכחי של הפועל זה הסגל שהיה איתנו באופ"א, ואני בטוח שגם אני מתאים לרמות האלה. מאז אותו מסע תמיד הגעתי למקום הנכון בזמן הלא נכון. כשהגעתי לספרד זה היה בכושר השיא שלי אחרי העונה שעשיתי עם הפועל באירופה. אני ודודו אוואט שיחקנו ארבעה משחקים בעונה הראשונה שלנו בספרד, הוא הצליח להישאר שם ואני לא. השנה שם פגעה בי מקצועית כי ישבתי על הספסל עונה שלמה. לא חשבתי שמי שהביא אותי יעזוב כל כך מהר".

אחרי שגם הניסיון להשתקם באשדוד של ג'קי בן זקן לא עלה יפה ("בתחילת העונה כולם דיברו של על גלקטיקוס, בפועל זה התפרק מהר יותר ממה שחשבו"), הגיע עוד כישלון, הפעם בבראגה הפורטוגלית ("חשבתי שזה יהיה נכון להמשיך את הקריירה בחו"ל, בפועל לא שיחקתי שם וההחלטה לצאת לפורטוגל היתה טעות"). עכשיו, בגיל 32 ואולי בנקודת השפל של הקריירה שלו, בכר לא מתכוון לפרוש ומאמין שכבר בימים הקרובים ימצאו סוכניו קבוצה שבה יוכל להשתלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully