וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלטון האליגטורים

9.1.2007 / 7:28

פלורידה הדהימה את ארה"ב, כשמחצה את אוהיו סטייט 14:41 וזכתה באליפות המכללות, לראשונה בהיסטוריה גם בכדורסל וגם בפוטבול

פלורידה. כן, פלורידה. אותה קבוצה שלא רציתם במשחק האליפות. אותה קבוצה שרבים סברו שהיא לא ראויה להיות שם בכלל. מישיגן? מי, אלה שהפסידו ל-USC ברוז-בול? אה, כן.

לראשונה בהיסטוריה רשמה מכללה שליטה מלאה בשני הענפים, כדורסל ופוטבול, באותה עונה. הישג כביר לגייטורס, שלפנות בוקר (בין שני לשלישי) מחצו את אוהיו סטייט בתוצאה המדהימה 14:41. תתחילו לשנן: פלורידה, אלופת המכללות בכדורסל. פלורידה, אלופת המכללות בפוטבול.

זה לא היה אמור להתפתח ככה, אבל יש דברים שאין להם הסבר. טרוי סמית', זוכה ההייזמן, היה אמור להגיע לגלנדייל, אריזונה, ולקחת גם את התואר הקבוצתי. עם הסיוע של אמיט סמית, אחד שיודע דבר או שניים על אליפויות, עלו הגייטורס למגרש בטירוף. עם הברק והרעם בעמדת הקוורטרבק, כריס ליק וטים טיבו, הם פתחו לבאקאייז את הצורה. ליק, שגם עליו נשמעו לא מעט ביקורות העונה, השלים 25 מ-36 מסירותיו ל-213 יארד וטאצ'דאון. טיבו זרק לטאצ'דאון וחדר לאנדזון עם עוד אחד.

שום דבר, אבל שום דבר, לא הלך לאוהיו סטייט, הפייבוריטית במשחק הזה. בעצם, ההתחלה נראתה טוב. טד גין ג'וניור הצליח להחזיר בעיטה לטאצ'דאון כבר במהלך הראשון, ועם יתרון 0:7 בשניות הפתיחה, זה נראה כהולך בכיוון הצפוי. אבל הגייטורס הגיבו בשני טאצ'דאונים, של ליק לדאלאס בייקר ושל פרסי הרווין.

ברבע השני העלה דשון ווין ל-7:21, לפני שאנטוניו פיטמן, הרץ המצוין של אוהיו סטייט, צימק ל-21:14. כאן זה נגמר מבחינת הבאקאייז. שני שערי שדה של כריס הטלאנד ומסירה של טיבו לטאצ'דאון הורידה את הקבוצות להפסקה ביתרון של הגייטורס 14:34. טיבו סגר את הסיפור ברבע האחרון עם גיחה ליארד אחד - ומה אתם יודעים, פלורידה הצליחה להדהים. זו הייתה הזכיה השניה בהיסטוריה של הגייטורס (הראשונה ב-1996).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully