וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי דורה סיכם בקריית שמונה, הפועל פ"ת מתחמקת

עדי פרג'

8.1.2007 / 19:26

השחקן היה בדרכו צפונה, אבל פ"ת נסוגה מהסיכום המוקדם ודרשה כסף בעבור השאלתו. בק"ש טוענים: "בפ"ת הפסיקו לענות לטלפונים"

קשרה הצעיר של הפועל פתח תקווה, יוסי דורה בן ה-20, סיכם את תנאיו בעירוני קריית שמונה, ואמור להיות מושאל לקבוצה הצפונית עד לסיום העונה. אתמול (ראשון) בבוקר החלו מגעים בין הקבוצה הצפונית לבין הפועל פתח תקווה.

חתימתו של דורה בקריית שמונה הייתה אמורה להיערך כבר
בשעות הצהריים, כאשר הקבוצות סיכמו ביניהן כי השחקן ישוחרר ללא תמורה לקריית שמונה, שתשלם את שכרו עד תום העונה. אולם אז החליטו לפתע בפתח תקווה לסגת מן ההסכם והודיעו להנהלת קריית שמונה כי השחרור של דורה יעלה להם כסף. בקריית שמונה לא אהבו את הרעיון ובהנהלת פתח תקווה הוחלט לקיים דיון חוזר בעניין.

בהנהלת קריית שמונה לא מתכוונים לוותר. "יוסי דורה סגר את התנאים שלו בקריית שמונה", אמר גורם בכיר בהנהלת הקבוצה. "כעת כל מה שנשאר הוא לחכות לטופס שחרור מפתח תקווה, שכרגע לא ברור אם יגיע משום שבהנהלת פתח תקווה החליטו שלא לענות לטלפונים".

רק מחר (שלישי) בבוקר אמורה להתקבל בהנהלת פתח תקווה החלטה סופית. בנוסף פנתה קריית שמונה גם לחלוץ קבוצת הפועל נצרת עילית יוסי ג'אנח, שהסכים לעבור לקבוצה של רן בן שמעון, אך הגעתו של ירון הוכנבוים לנצרת עילית וההחלטה להקפיא את השחרורים מעכבת כרגע את המהלך.

בקריית שמונה נשמו לרווחה היום (שני) כאשר התברר כי חלוץ הקבוצה פטי נימבה, שנפצע במחזור האחרון מול הפועל עכו, סובל מדלקת חריפה בשריר ולא מקרע במניסקוס. הוא ככל הנראה יהיה כשיר כבר למשחקה הקרוב של ק"ש מול רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully