וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלי דקאר נכנס לאפריקה

8.1.2007 / 18:47

קרלוס סאינז הספרדי עבר להוביל בדירוג הכללי בתום היום השלישי, שהיה הראשון באפריקה. אסטבה מוביל באופנועים

אחרי שני קטעים באירופה, ראלי דקאר 2007 נכנס היום ליבשת האפריקאית בקטע בן 648 קילומטרים בין נאדור לאל ראשידייה. קרלוס סאינז הספרדי, מנצח הקטע השני, סיים הפעם במקום השני אחרי חברו לקבוצת פולקסוואגן, ז'ינייה דה וייה. סאינז, שהיה רחוק ב-25 שניות מהדרום אפריקאי, עבר להוביל את הדירוג הכללי עם זמן כולל של 5:09:19 שע'. הוא מקדים ב-1:02 דק' את דה ויירוביותר מארבע דקות את קרלוס סואוסה הפורטוגלי, שהוביל את הראלי בשני הקטעים הראשונים שלו.

עד עכשיו מדובר בראלי מוצלח ביותר לפולקסוואגן, שניצחה בשלושת הקטעים הראשונים. סטפן פטרהנסל ממיצובישי, שסיים היום במקום השלישי, מדורג במקום הרביעי הכללי. חבריו לקבוצה, הירושי מאסואוקה, נאני רומא והאלוף לוק אלפאנד, לא ממש רחוקים ומדורגים גם הם בשמיניה הראשונה.

נהגת נוספת ממיצובישי, האלופה לשעבר יוטה קליינשמיט, סבלה מיום פחות טוב כשהידרדרה עם הרכב לתוך תעלה ואיבדה זמן יקר.

בתחרות האופנועים, איסידרה אסטבה פויול הספרדי (KTM) עבר להוביל את הדירוג הכללי אחרי שסיים היום במקום השלישי. הוא מקדים ב-26 שניות את חברו לקבוצה, מארק קומה, שניצח את הקטע. דויד קסטו הצרפתי, גם הוא מ-KTM, מדורג שלישי במרחק של 1:03 דק' מאסטבה.

הנציג הישראלי במירוץ האופנועים, גלעד בנאי, סיים היום את הקטע השלישי במקום ה-220 (היה איטי ב-3:10 שע' מהמקום הראשון) והוא מדורג במקום ה-219 הכללי, במרחק של יותר מעשר שעות מהמוביל.

  • עוד באותו נושא:
  • דקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully