וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להוכנבוים אין תעודה, לא רשאי לאמן

יצחק סולומון

8.1.2007 / 17:55

המאמן הטרי של הפועל נצרת עילית לא יוכל להדריך את הקבוצה עד שלא ישלים את המקצוע האחרון שלו בקורס המאמנים

המאמן הטרי של הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים, אינו רשאי להדריך את קבוצתו החדשה במשחק החוץ הקרוב מול הפועל אשקלון, קבוצתו עד השבוע שעבר. בארגון המאמנים חקרו וגילו כי תעודת המאמן של הוכנבוים לא תקפה, משום שלא עבר קורס חדר כוח.

יצויין כי הוכנבוים נרשם לאחרונה לקורס חדר כוח ועד כה עבר 12 שעות מתוך ה- 20. בעוד שבועיים הוא אמור להשלים את מלוא הקורס, מה שיאפשר לו לקבל את התעודה המיוחלת.

יושב ראש ארגון המאמנים, אמנון רז: "עד היום איפשרו לאמן למי שסיים קורס מאמנים והיה חסר לו מקצוע אחד. בהתאם לחוק הספורט החדש, ירון הוכנבוים צריך להשלים קורס של 20 שעות בחדר כוח. עד אז אסור לו לאמן. מבחינתנו ירון הוכנבוים יכול לשבת על הספסל במשחק של נצרת עילית כחבר הנהלה, אבל לא להירשם בטופס המשחק כמאמן ראשי".

הוכנבוים בתגובה: "מישהו החליט להפיץ את השטויות האלה. אני עושה קורס מאמנים בכירים (פרו), שזה מעל הקורס הרגיל. זו בעייה טכנית שתיפתר. אני כבר משלים את הקורס בחדר כוח ועוד שבועיים אני מסיים. חבל שיש אנשים רעי לב שמתעסקים בטפל במקום בעיקר".

היום (שני) העביר ירון הוכנבוים את אימון הבכורה שלו בנצרת עילית. באסיפת שחקנים אמר לחניכיו: "הקבוצה עצובה, כבויה. אני רוצה לראות אנשים שמחים שמגיעים לכאן עם חשק. עם רעב ורצון לעבוד קשה ולהצליח". המגן אילן בוארון שסובל כבר תקופה ארוכה מפציעה טורדנית שוחרר מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully