וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארדיסו מתנדנד, אוסמואה צפוי להגיע לנתניה

רומן רוזנבלט

8.1.2007 / 18:09

החלוץ הגנאי יוכל להיבחן רק במשחק גביע הטוטו בשבוע הבא. נתניה ומכבי חיפה יעלו בהרכבים חסרים למשחק גביע הטוטו

מכבי נתניה חזרה הבוקר (שני) להתאמן לאחר הניצחון 0:1 על הפועל כפ"ס. מהאימון נעדרו איתי שכטר ואמיר טגה, שיצאו הבוקר עם הנבחרת האולימפית למשחק הידידות בלרנקה מול קפריסין. השניים צפויים לחזור ביום חמישי, ועדיין לא ידוע אם יקחו חלק באימון הקבוצה באותו יום. החלוץ האורוגוואי מרטין פרדיסו, הנבחן בקבוצה מזה שלושה שבועות, ייבחן שוב מחר במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה. מאמן הקבוצה ראובן עטר עדיין לא החליט אם להחתימו, אבל העובדה שהחלוץ הגנאי אלכס אוסמואה צפוי לנחות השבוע במועדון, לא משפרת את סיכוייו של פארדיסו. האורוגוואי דווקא הרשים עד כה ביכולתו, אבל בשל חילופי המאמנים בקבוצה, הוא נזקק לחוות דעתו והכרעתו של עטר. במידה שנתניה תחליט לא להחתימו, יש קבוצות אחרות שהתעניינו בשחקן כמו מכבי ת"א והפועל פ"ת.


עטר יצרף ארבעה שחקני נוער בולטים לסגל: ריף מסיקה, אלמוג כהן, דלה ימפולסקי ועידן מדר. בתום האימון היום שוחח עטר עם יאמר בעניין האפשרות לצרף חלוץ זר לקבוצה. אלכס אסמואה אמור להיבחן במשחק גביע הטוטו בשבוע הבא מול הכח עמידר ר"ג. תמיר כהן לא יוכל לשחק מכיוון שעדיין לא החלה הבוררות לקביעת מחירו.

אנדרסון וקייסי חוזרים להרכב של הירוקים

מכבי חיפה ערכה היום אימון מסכם לקראת המשחק מול מכבי נתניה, גם היא בסגל מצומצם מאחר וחמישה שחקנים יצאו עם הנבחרת האולימפית לקפריסין (ליאור רפאלוב, תום אלמדון, מאור מליקסון, שלומי ארבייטמן ודקל קינן).


רוני לוי אמור לשלב בהרכב את אותם שחקנים שצפויים לשחק ביום ראשון מול הפועל ת"א כמו שאבייר אנדרסון (יחליף את בוקולי המוצהב) ואדורם קייסי. המשחק ביום ראשון עשוי להכריע את עתידם של מספר שחקנים (עדן בן בסט, תום אלמדון, רביד גזל ואלן מסודי), כשעניין הזרים הוא הבעייתי ביותר בגלל עלותם הגבוהה. מקורביו של אלן מסודי טוענים כי השחקן מעוניין להמשיך ולשחק במכבי חיפה. במידה והקבוצה תחליט לשחררו, רק אז ניתן יהיה לדבר על קבוצות אחרות, כאשר מכבי נתניה היא אחת מהן בשל העובדה כי ראובן עטר היה זה שהביא את מסודי לנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully