וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקאי בן 23 הגיע להתרשמות במכבי ת"א

לי בוץ

8.1.2007 / 18:08

בן הולינגסוורת' התרגש מקבלת הפנים: "אני המום ממה שקורה סביבי". במכבי נוטים להחתימו. חלוץ ניגרי ינחת בלילה שבין שני לשלישי

בן הולינגסוורת', האמריקאי בן ה-23 בו מעוניינת מכבי ת"א, נחת אחר הצהריים (שני) בישראל, וצפוי להישאר לשבוע התרשמות בקרית שלום. השחקן הופתע מכלי התקשורת שהגיעו לשדה התעופה למענו, אבל לא התבלבל כשנשאל על הקבוצה בה הוא אמור לשחק.

"אני המום מהגעתי לארץ וממה שקורה סביבי עכשיו", אמר. "הבנתי שאם אחתום כאן, אהיה האמריקאי הראשון שישחק בליגת העל. אני בכלל מקווה שזה יקרה ושדברים יילכו טוב ואקבל חוזה".

"כולם יודעים שמכבי שיחקה בצ'מפיונס ליג", הוסיף הולינגסוורת', "בגלל זה גם אמריקנים מכירים אותה. כשאתה מחפש את השם של מכבי באינטרנט אתה רואה שמות כמו אייאקס, יובה ובאיירן ככה שהשם שלה מוכר. אם היה לי יותר זמן הייתי מתכונן יותר ולומד יותר על המועדון, אבל אני יודע שזה אחד המועדונים הגדולים בישראל, אם לא הגדול שבהם".

הולינגסוורת' שיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת צ'רלסטון בטרי מליגת ה-USL ולא בליגת ה-MLS כפי שחשבו במכבי, ועל פי האתר הרשמי של קבוצתו הוא מתופקד במגרש כקשר ולא כחלוץ כפי שאמר לצהובים. עם זאת, לשחקן מאזן נאה של ארבעה שערים ובישול בעונת 2005 ו-13 שערים וארבעה בישולים בעונה שעברה.

"לא שיחקתי חודשיים כי הליגה נגמרה", סיפר השחקן, "אבל אני עדיין בכושר טוב וממשיך להתאמן. אני מרגיש חזק, אך רק על המגרש נראה באיזה כושר אני נמצא. הרמה בליגה בארה"ב מאוד גבוהה והליגה מאוד קשה בגלל שהיא יותר פיזית. שם מסתכלים יותר על אתלטיות ולא על הטכניקה, ואני חושב שמכבי מחפשת שחקן כזה".

הולינגסוורת' סיכם: "המשפחה שלי מאוד שמחה שהגעתי לכאן, במיוחד אבא שלי ואחי, שכמעט בכה כששמע שאני הולך לשחק בקבוצה ששיחקה בצ'מפיונס. אני יודע שזה מועדון עם לחץ, ואני מוכן לזה".

מחר (שלישי) צפוי השחקן לעבור בדיקות רפואיות, ובמידה והכל יעבור כשורה במהלך השבוע נראה כי הנטייה של מכבי תהיה להחתימו, מאחר והוא שחקן חופשי העומד בתקציב של הקבוצה.

החלוץ הניגרי נוקו אנייקה אמור לנחות בארץ ב-5 בבוקר (שלישי), גם הוא להתרשמות של שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully