וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי שתרמתי בשתי הנבחרות, קיבלתי סטירת לחי"

לי בוץ

8.1.2007 / 15:55

טוטו תמוז כועס על משרד הפנים, שלא הסדיר את אזרחותו. הוא לא המריא עם הנבחרת הצעירה למשחק הידידות בקפריסין

ברני ארדוב

הנבחרת הצעירה, שהחלה בהכנות לקראת אליפות אירופה שתיערך ביוני בהולנד, התכנסה היום (שני) לאימון במתחם האימונים באיצטדיון ר"ג, לאחריו תמריא למשחק ידידות נגד קפריסין שייערך בלרנקה ביום רביעי הקרוב. הנבחרת תמריא עם סגל של 20 שחקנים שלא יכלול את חלוץ בית"ר ירושלים טוטו תמוז, מאחר ותוקף תעודת המעבר שלו פג. עם זאת, גיא לוי לא ויתר על נוכחותו של תמוז באימון והחלוץ הצעיר התאמן עם הנבחרת כרגיל.

מגן מכבי ת"א יובל שפונגין, שהיה בספק לנסיעה מאחר והיה חולה בימים האחרונים, עבר מבחן כשירות והוא ימריא עם הנבחרת למשחק. לעומתו שחקן אחר של מכבי, ליאור ז'אן, חולה ולא התאמן, וכפי שזה נראה כרגע לא יצטרף למשחק בקפריסין.

לפני תחילת האימון התפנה טוטו תמוז לספר מעט על המצבו העדין: "האמת שגם אני לא כל כך יודע מה המצב שלי. זה לא נעים שאחרי שאתה תורם כל כך הרבה בשתי הנבחרות אתה מקבל סטירת לחי. הרבה אנשים, גם עורכי דין וגם מההתאחדות, עושים מאמצים כדי שאוכל להיות חלק משתי הנבחרות כמה שיותר מהר. זה לא שאני לא רוצה לקחת את תעודת המעבר שמחכה לי, זה פשוט יעכב תהליכים שהתחלתי בהם. חבל שבמשרד הפנים לא מקבלים את העניין הזה ברצינות כמו המאמץ שאני משקיע בנבחרת. אני חלק מהנבחרת ומההישג הגדול שעשינו, ואני מקווה שכל העניין יסתדר עד אליפות אירופה. חבל לי שאני מחמיץ את המשחק בקפריסין, אבל אני מאמין שאם נחכה עוד קצת זה יהיה שווה את זה".

בלם מכבי חיפה והנבחרת הצעירה דקל קינן אמר: "אנחנו יוצאים לדרך כשבאופק האליפות בהולנד. היו לנו כמה אימונים עד עכשיו, אבל היום ההכנות מתחילות בעוצמה יותר גבוהה".

על העובדה שחלק מהשחקנים נמצאים בסגל הנבחרת הבוגרת אמר: "זה כבוד גדול. איפה שיחליטו שנהיה נקבל את זה. כל הרעש מסביב לא מפריע. חזרנו למשפחה של האולימפית ויכינו אותנו היטב לקראת המשחק בקפריסין. כל משחק ברמה אירופית נותן לנו דוגמא לקראת מה שמחכה לנו באליפות".

על התקדמותו של חברו לנבחרת בן סהר הוא סיפר ש"אנחנו משפחה וכשאחד מאיתנו מצליח זה נותן גאווה לכולנו. כל השחקנים החזיקו לבן אצבעות".

לוי: "אני לא חושב שאנצל את הזמן כדי לשוחח עם קשטן"

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי: "אני מתעסק אך ורק בעניינים המקצועים. המשחק הזה חשוב לנו על מנת להתכונן כמו שצריך לאליפות אירופה. זה יאפשר לנו לבחון קומבינציות של שחקנים ולשתף שחקנים חדשים. כדי להצליח ביוני אני צריך להתרכז בשחקנים ולא בכל מה מסביב. אני לא חושב על מה שיקרה איתי בעתיד, ואני לא מצטער על כלום".

על העניין של טוטו תמוז הוא אמר: "אני בטוח שההתאחדות תדע לטפל בזה בצורה הטובה ביותר כפי שהיא עשתה בעבר. נתמודד בקפריסין עם השחקנים שיש לנו".

על עידן סרור, שנחשד על ידי הפועל פ"ת כמי שלא התאמץ בהפסד למכבי פ"ת, אמר המאמן: "לא היו לי לבטים בנושא, קיבלתי אישור מההתאחדות שהוא יכול להשתתף במסגרת של הנבחרת. מבחינתי הוא שחקן חשוב ומשמעותי ואני מאמין בו כמו ביתר השחקנים שלי. דיברתי איתו, הוא לא כל כך רוצה להתראיין ואני מבין אותו".

על קפריסין סיפר: "מדובר ביריבה חזקה שרוצה לנצח. כרגע יש לנו ארבעה משחקי הכנה סגורים, ננסה לסדר משחקים גם עם נבחרות שמשתתפות באליפות אירופה".

על העובדה שדרור קשטן ייצטרף לנסיעה אמר: "אין לי ענייין אישי עם דרור, הכל מקצועי. אני מאוד מכבד אותו. המשחקים נועדו כדי שנוכל ללמוד מהם וזה מה שאנחנו רוצים לעשות. אני לא חושב שאנצל את הזמן עם קשטן כדי לשוחח איתו. יש לנו עבודה מקצועית די מאומצת ואני רוצה לדבר עם כמה שחקנים, כמו גם החדשים שצריך להסביר להם יותר. בזה אשקיע את הזמן שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully