וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פינטו נמצא בתקופה קשה מאוד בחיים שלו"

אסף שקד

8.1.2007 / 13:51

למרות שלברזילאי של בית"ר ירושלים יש חוזה לעונה הבאה, מזרחי כבר ויתר עליו. מלמיליאן מתבייש בקבוצתו. פביאני מייחצן את ישראל

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקליני

ליבוניר "טוטו" רושל אמור לנחות מחר (שלישי) בישראל ולעבור בדיקות רפואיות לפני שיחתום על חוזה עד תום העונה בבית"ר ירושלים. הברזילאי בן ה-28, שמגיע על חשבון כריסטיאן פביאני ששוחרר, אמור לתפקד במשבצת שמאחורי החלוצים. נחיתתו של הברזילאי עשויה לרמוז על שינוי במערך של יוסי מזרחי, וייתכן כי כבר במשחקים הקרובים תקבל בית"ר ירושלים אופי התקפי יותר, שיהיה מורכב משני חלוצים ושחקן נוסף שמשחק לפניהם.

מלבד רושל מחפש מזרחי שחקן נוסף לקבוצה, כשהמטרה היא להחתים חלוץ רחבה קלאסי. מי שאמור לפנות עבורו את משבצת הזר הוא פבריס פרננדז, שצפוי לקבל ביום חמישי הודעה על סיום דרכו בקבוצה. בימים האחרונים דובר על כך שז'ואנו פינטו יהיה זה שיפנה את המקום, אך לחלוץ הברזילאי, המחזיק חוזה לעוד שנתיים וחצי, לא נמצאה קבוצה שתקלוט אותו ולכן הוא כרגע יישאר בקבוצה.

כבר לפני כחודש הגיע לארץ סוכנו הפורטוגלי של פינטו ושוחח עם היו"ר דאז, ולדימיר שקלאר. בית"ר הודיעה לשחקן כי אם הוא ישוחרר, היא לא תשתתף בעלות שכרו עד תום העונה. סוכנו של השחקן הודיע כי בתנאים אלה אין בכוונתו של השחקן לעזוב את הקבוצה, ובכך נסללה הדרך לשחרורו של כריסטיאן פביאני.

כעת הבהירו בסביבתו של פינטו: "לא קיבלנו מבית"ר שום הודעה על שחרור. כבר לפני חודש ביקשנו למצוא פתרון, אך הוחלט קודם לסיים את העונה הנוכחית ורק אז לדון לגבי השנתיים הנוספות. פינטו נמצא בתקופה מאוד קשה בחיים שלו, ההתאקלמות שלו בארץ לא קלה וגם על המגרש הוא לא מקבל דקות משחק, ככה שכל הסיטואציה שנוצרה בכלל לא נוחה".

אחד השמות בפנקס של יוסי מזרחי הוא החלוץ הברזילאי שווינק, סגן מלך השערים בברזיל. מזרחי בודק את האפשרות לצרפו ובכך למעשה להשלים את מסע הרכש של חודש ינואר. במידה שאכן יגיע חלוץ מטרה לקבוצה, יידחק פינטו עוד יותר לשוליים, ואז צפוי לשבת עם הנהלת בית"ר בניסיון למצוא פתרון למצב. משמע, שחרור.

שחקני הקבוצה השתתפו היום ב-12:00 בהלווייתה של זהבה פרנקל ז"ל, אשתו של רופא הקבוצה אורי פרנקל. מחר תחזור הקבוצה לאימונים מלאים לקראת המשחק ביום שבת מול מכבי נתניה.

"ניצול המצבים שלנו הוא קטסטרופה"

יוסי מזרחי היה מאוכזב אתמול (ראשון) למרות הניצחון על הכח (0:2), אבל אורי מלמיליאן היה מאוכזב שבעתיים. מזרחי כעס על ההחמצות של קבוצתו ואמר: "שיחקנו טוב לאורך כל המשחק, אבל אחוז ניצול המצבים שלנו הוא קטסטרופה. הדברים האלו יעלו לנו ביוקר במשחקים אחרים".

אורי מלמיליאן היה חריף בהרבה: "בית"ר שיחקה הרבה יותר טוב והייתה יכולה לנצח גם 0:5. זה היה אחד מהמשחקים החלשים שלנו העונה. התביישתי לראות את הקבוצה שלי. השחקנים שלנו ביישו את המקצוע שנקרא כדורגל. בושה איך שנראינו".

משה הרוש ומשה בוקר מ"הארץ" מוסיפים:

שמעון גרשון: "כבר אמרתי שיש הבדל בין הפנטזיה של כולם על איך בית"ר צריכה להיראות לבין המציאות. אנחנו מנצחים, וזה מה שחשוב".

מיכאל זנדברג: "אני שמח שבשבועות האחרונים אנחנו מנצחים ומשחקים הכי טוב שאפשר. כשאנחנו עומדים טוב ומניעים את הכדור בצורה חכמה ויעילה, אין הרבה קבוצות שיכולות לעמוד מולנו".

עמית בן שושן נפצע ברגלו, הוחלף במחצית ונלקח לאחר המשחק לצילומים בבית חולים.

שגריר ישראלי חדש בארגנטינה: כריסטיאן פביאני

זוכרים את כריסטיאן פביאני, שחקנה לשעבר של בית"ר ירושלים? ובכן, הוא ועוד איך זוכר את תקופתו בישראל. בראיון לכלי תקשורת בארגנטינה, התייחס השחקן לימיו בארץ הקודש: "זה היה נסיון אדיר. ההתחלה לא נראתה טוב, אבל אחר כך כבר התאקלמתי. ישראל שינתה את חיי, היא גרמה לי לחשוב אחרת, לרזות, להתאמן ולהתפתח ככדורגלן".

השחקן התייחס למאמניו בבית וגן וסיפר כי לא הסתדר עם אוסי ארדילס. פביאני הוכיח כי הזיכרון שלו, לא הכי חד כנשאל לגבי הקהל של בית"ר: "היו איזה חמישים אלף איש בכל משחק", אמר החלוץ וגילה, את זה אוהדי הפועל ירושלים לא יאהבו, שבית"ר היא "הקבוצה היחידה בירושלים".

"לא תאמין", התרברב החלוץ, "איך הקהל זיהה אותי כשהלכתי ברחוב. פעם, הלכתי עם מילובן מירוסביץ' למסעדה ואנשים עמדו בחוץ וצפו בנו". ולחשוב שהוא עוד נזרק מבית"ר...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully