וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנריק קאנטונה

8.1.2007 / 17:21

פרגוסון מתפעם מהשבדי ומשווה אותו לצרפתי האגדי. קוקר רוצה לעזוב את ווסטהאם. דינמו קייב רוצה את שבצ'נקו. וולטר סמית' מתרחק מהריינג'רס

הופעת הבכורה של הנריק לארסון באולד טראפורד השאירה את סר אלכס פרגוסון פעור פה. "הוא יכול להיות כמו אריק קאנטונה", קבע מנג'ר מנצ'סטר יונייטד הוותיק בתום המשחק.

החלוץ השבדי בן ה-35 שהצטרף החודש ליונייטד, כבש כבר אתמול (ראשון) במשחקו הראשון בקבוצה, כשהשדים האדומים גברו 1:2 על אסטון וילה בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. "הנריק תמיד הבקיע שערים חשובים", הסביר פרגי את ההקבלה לאגדה הצרפתית, "ואריק קאנטונה היה כזה גם כן".

גם מרטין אוניל, שאימן את השבדי ארבע שנים בסלטיק, הצטרף למועדון המעריצים כשאמר: "אנשים היו אומרים שהוא יכול להבקיע רק בסקוטלנד, אבל אני תמיד ידעתי שהוא יבקיע בכל ליגה אשר יחפוץ".

לארסון הנרגש הוסיף: "אני מקווה שזה שער ראשון מתוך רבים שעוד יבואו. היה נהדר לחזור לכבוש".

סטן אינג' פרדין יו"ר הלסינגבורג, הקבוצה השבדית ממנה הושאל לארסון, הודיע לחלוץ כי הוא יכול להישאר במנצ'סטר עד סוף העונה בפרמייר ליג אם רק ירצה, ולא יהיה מחוייב לשוב לפתיחת הליגה בשבדיה במארס, כפי שסוכם טרם הפתיחה החלומית.

מוריניו התיעץ עם סוכנו לגבי עתידו בצ'לסי

מנג'ר צ'לסי, ז'וזה מוריניו שוחח עם סוכנו ז'ורז' מנדס על עתידו בסטמפורד ברידג' הלוט בערפל. מנדס הוא אחד האנשים הכי קרובים למוריניו, ונחשב ליועץ האמין של המאמן הפורטוגלי. מקורב לשניים אמר ל'סאן': "תמיד צריך להתכונן למה שיבוא, אבל כרגע הפגישה ביניהם נסובה סביב העברות של שחקנים לצ'לסי".

קפטן ווסטהאם, נייג'ל ריו קוקר הודיע לקבוצתו כי ברצונו לעזוב. ה'דיילי מירור' מדווח כי באפטון פארק נתנו לקשר האנגלי דדליין עד מחר (שלישי), שיביא הצעה רצינית מאחת הקבוצות שרוצות אותו: טוטנהאם, בולטון ואברטון. גם מרלון הווארד עשוי למצוא את עצמו מחוץ למועדון בחלון העברות. בינתיים, הפטישים נכשלו בניסיון העברתו של בלמם אנטון פרדיננד לאחת משתי הקבוצות הלונדוניות, צ'לסי או טוטנהאם, תמורת 7 מיליון ליש"ט.

דינמו קייב מעוניינת להחזיר את אנדריי שבצ'נקו

אחרי כל הספקולציות בימים האחרונים לגבי קבוצות שעשויות לקלוט בטרייד את חלוצה של צ'לסי, אנדרי שצ'נקו, היום (שני) מצטרף שם נוסף לסיפור. בראיון לעיתון הספרדי "אס", סיפר איגור סורקיס ,יו"ר דינמו קייב, קבוצת האם של שבצ'נקו, כי קבוצתו תהיה מוכנה להציע כ-45 מיליון אירו עבור השחקן.

"ההחלטה לעבור לצ'לסי בסיום העונה שעברה הייתה הטעות הכי של שבצ'נקו בקריירה. מילאן לא תחזיר אותו ואני אעשה מאמץ להציע לו חוזה כזה שיחזיר אותו הביתה לקייב". כזכור אנדריי שבצ'נקו גדל בדינמו קייב בה גם כיכב בשנות ה-90 המאוחרות, עד אשר נרכש יל ידי ריאל מדריד. המעבר לאנגליה הגיע הרבה בגלל אשתו האמריקאית שרצתה לחיות במדינה דוברת אנגלית.

אם דינמו קייב חשבה שהיא היחידה שחושקת ב"שבה", אז אינטר מילאנו ומאמנה רוברטו מאנצ'יני הבהירו לה שצפויה לה תחרות. מאמן אלופת איטליה משווע לחלוצים, ואחרי הודעתו כי הוא מעוניין בליונל מסי מברצלונה, הוא התייחס גם לחלוץ האוקראיני. "שבצ'נקו? אני אקח אותו בשמחה". מאנצ'יני גם סיפר לתקשורת באיטליה שחלוץ ריאל מדריד אנטוניו קסאנו, הוא גם שם אפשרי לחיזוק.

וולטר סמית' מתרחק מהריינג'רס

יו"ר התאחדות הכדורגל של סקוטלנד, דיוויד טיילור, לא מתגמש בנושא המו"מ בין מאמן נבחרת סקוטלנד וולטר סמית' לבין גלזגו ריינג'רס. כפי שפורסם לאחרונה, פנה מועדון הפאר לסמית' בבקשה לחלץ אותו מהמצב המביך בו הוא שרוי. לפני כשבוע פיטרה ריינג'רס את מאמנה הצרפתי פול לה גואן, ופנתה לסמית', מאמנה בעבר, כדי שיטול את שרביט האימון.

טיילור עצמו ביקש מסמית' שלא יעזוב את משרתו כמאמן הנבחרת הלאומית, ואף הודיע בעבר כי הוא מוכן לפשרה בה סמית' יאמן בגלזגו במקביל למשרתו בנבחרת.

סקוטלנד ניצבת במקום השני של בית ב' עם 9 נקודות מארבעה משחקים, ואף אחד בסקוטלנד לא מעוניין בזעזוע שיפגע בנבחרת הלאומית. לכן, נסוג טיילור מהצעת הפשרה שהציע, ולאחר שיחה שקיים עם סמית', במהלכה ביקש המאמן להשתחרר מחוזה הנבחרת, היו"ר הודיע נחרצות: "דחינו את בקשתו וכן הודענו זאת לריינג'רס".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ארסנל תארח את בולטון בסיבוב הרביעי של הגביע

הגרלת משחקי הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי שנערכה היום (שני), סיפקה כמה מפגשים מסקרנים במיוחד. ארסנל, שהפסידה לפני כחודש 3:1 לבולטון, קיבלה הזדמנות לנקום בוונדררס כשתארח את המשחק באיצטדיון האמירויות.

מנצ'סטר יונייטד שהעפילה שלב לאחר הניצחון הדרמטי על אסטון וילה (1:2), קיבלה משוכה גבוהה בדמותה של פורטסמות'. צ'לסי תפגוש בסטמפורד ברידג' את מי שהיתה בעבר קבוצת פאר, נוטינגהם פורסט, שכבר התגלתה ככבשה שחורה, לאחר שהדיחה את צ'רלטון. ווסטהאם תתעמת באפטון פארק מול ווטפורד. משחקי הסיבוב ייערכו בין ה-26 ל-28 בינואר.

עדכון ראשון: 12:58, 08/01/07
עדכון אחרון: 17:21, 08/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully