וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של קאפלו בריאל מתערער

8.1.2007 / 16:20

המאמן קיים שיחה עם המנהל הספורטיבי על מצב המועדון, ועוזרו העביר את האימון. רייס: "אנחנו צריכים אופי". לואיס פרננדז מחמיא לקולגות

אחרי ההפסד בריאזור לדפורטיבו לה קורוניה (2:0), מאמן ריאל מדריד פאביו קאפלו תולה את ההפסד בחוסר היכולת של קבוצתו להתאושש מפיגור. "אחרי שהם הבקיעו את שערם הראשון", אמר האיטלקי, "אנו נסוגנו ואיפשרנו להם לשלוט במשחק. היו שחקנים שלא ידעו להתאושש ולשנות את המשחק, אבל השמות לא חשובים". קאפלו יצא להגנת כדורגן השנה בעולם, פאביו קנאברו, אשר ספג את מירב האש מהתקשורת בעקבות ההפסד. "להאשים את קנבארו בהפסד זו שטות שאינה קשורה לדבר".

לשאלה מדוע לא פתח עם שני שחקני הרכש הטריים שלו, פרננדו גאגו ומרסלו, ענה קאפלו: "שניהם צעירים וזה מסוכן לפתוח עם שניהם". קאפלו פתח רק עם גאגו בהרכב, והכניס את מרסלו בהמשך. "גאגו יכול לתת יותר ממה שנתן נגד 'דפו'", לא שכח המאמן לעקוץ את הקשר הארגנטינאי הצעיר.

בינתיים, מעמדו של פאביו קאפלו בסנטיאגו ברנבאו מתערער. ריאל מדורגת שלישית, אבל שני ההפסדים הרצופים עשו את שלהם, והלחץ מתחיל לתת את אותותיו. חמשת השערים שספגו הלבנים ללא מענה, כבר הוכתרו כ"אסון" על ידי התקשורת המדרידאית. ה"אס" הספרדי תהה אם ההשקעה של 70 מיליון פאונד ברכישת קאפלו, אכן הצדיקה את עצמה.

האיטלקי כבר קיים שיחה עם המנהל הספורטיבי של הקבוצה, פרדראג מיאטוביץ', לגבי מצב המועדון, ואת האימון היום (שני) העביר עוזרו של המאמן, טוני גראנדה. הנשיא רמון קלדרון צפוי לערוך הערב דיון עם הנהלת המועדון, ולמצוא פתרונות להווה האפרפר של המועדון. עוד עונה ללא תארים, תהיה בלתי נסבלת עבור אוהדי הקבוצה ופרנסיה, וקלדרון וודאי מודע לכך. גם קאפלו.

מי שלקח קשה את ההפסד ללה קורוניה הוא חוסה אנטוניו רייס. "אנחנו צריכים אופי. אחרי השער הראשון שספגנו, שקענו", אמר השחקן והקפיד לשלוח מסר אופטימי לאוהדים, "התחלנו את השנה רע, אך נדע להרים את הראש. אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיבים".

סגן נשיא ריאל מדריד בעבר, חואן אונייבה, הודיע כי הוא רואה עצמו מועמד בבחירות לנשיאות הקבוצה. אונייבה היה סגן הנשיא לענייני כספים בתקופת כהונתו של לורנצו סאנז.

מאמן אחר שהשיג תוצאה לא מרשימה הוא פרנק רייקארד. אבל, מאמן ברצלונה דווקא לא מאוכזב מתוצאת התיקו (1:1) מול חטאפה. ההולנדי, למרות היכולת הבינונית ומטה של קבוצתו, התמקד רק בנקודות האור של קבוצתו: "הגישה היתה נכונה. למרות שלא שיחקנו טוב, השחקנים ידעו להגיב נכון במגרש ולהשוות את התוצאה".

לואיס פרננדז פתח את 2007 ברגל ימין

מאמנה החדש של ריאל בטיס, לואיס פרננדז, אחרי הניצחון 0:1 על סלטה ויגו. "הדבר הכי חשוב היה לנצח. התצוגה שלנו היתה נחושה ואני מרוצה מגישת השחקנים למשחק. אנו חייבים להמשיך ולנצח כדי לצבור מומנטום חיובי עם תחילת השנה החדשה".

מאמנה לשעבר של בית"ר ירושלים סירב להתייחס להבדלים בינו לבין מאמנה הקודם של בטיס, חבייר אירורטה, אבל נאות לומר: "אני מכבד את כל מי שאימן פה לפני, וחוץ מזה הוא מקצוען אמיתי".

עדכון ראשון: 12:17, 08/01/07
עדכון אחרון: 16:20, 08/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully