וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת שוקלת פנייה לויצמן יער בעניין סרור

8.1.2007 / 11:10

בקבוצה חושדים כי הקשר התבקש על ידי סביבתו הקרובה, שלא להתאמץ במשחק גביע הטוטו נגד מכבי הרצליה. דורה עשוי לעזוב לקרית שמונה

העימות בין הפועל פ"ת לקשר הקבוצה עידן סרור עשוי לקבל תפנית דרמטית בקרוב. המועדון שוקל לפנות לחברת החקירות של ההתאחדות, ויצמן-יער, כדי לחקור אם במשחק גביע הטוטו מול מכבי הרצליה, בו החל העימות בין הצדדים, השחקן לא גילה הגינות ומאמץ ספורטיבים ראויים.

יש לציין שבמלאבס לא חושדים במכירת משחק או דבר דומה לזה, אלא טוענים שהקשר קיבל מסביבתו הקרובה הוראה או בקשה, לא להתאמץ במפגש מול פרדי דוד ושחקניו. "אנו שוקלים פנייה", הודה גורם בכיר בהפועל פ"ת, "ויש לנו תחושה שסרור, בעצת סביבתו הקרובה, התבקש לא להתאמץ במשחק, לשמור על גופו ולא לגלות רוח ספורטיבית אמיתית".

בכך העימות בין הצדדים עשוי להתפתח למחוזות חדשים, ונראה שהסיכוי שסרור ימשיך במועדון קלוש ביותר. ג'קי דהאן, סוכנו של השחקן, נמנע מלהגיב לעניין: "במידה שתהיה פנייה אל משרד החקירות, או אליי, אז נדע להגיב ולהתכונן". אין זו הפעם הראשונה בה מפעילה הפועל פ"ת כלים שמחוץ למועדון כדי לטפל מבחינתה בפרשה. אמש (ראשון) פנתה הקבוצה להתאחדות כדי למנוע את נסיעתו של השחקן יחד עם הנבחרת האולימפית למשחק ידידות בקפריסין. בקשת המועדון נדחתה, וסרור המריא יחד עם שאר שחקניו של גיא לוי.

קשר הקבוצה יוסי דורה עשוי לעבור להפועל קרית שמונה. השחקן בן ה-26 צמח במחלקת הנוער של הפועל חיפה, ואף שיחק בעבר בבני יהודה. החלטה בעניינו תתקבל ככל הנראה היום או מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully