וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה עשויה לחתוך את ג'ף גריר

7.1.2007 / 23:36

השחקן נפצע בברך במשחק הגביע מול מכבי ת"א, דיון גלובר ינחת לשבוע התרשמות. בית הלחמי: "יתכן שבגלל הפציעה נצטרך חיזוק"

אחרי שעמית בן דוד ורביב לימונד התאוששו מפציעותיהם, ניחתה על עירוני נהריה עוד מכה קטנה, כשפורוורד הקבוצה ג'ף גריר (27, 1.95 מ'), נפצע בברכו במהלך משחק ההפסד ברבע גמר גביע המדינה למכבי ת"א (86:72).

"אנו נטפל בג'ף עד שיחלים, ויתכן שגלל פציעתו נצטרך חיזוק", התבטא הערב (ראשון) מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי, העתיד לקבל ביום שלישי אחה"צ, את פניו של דיון גלובר (28, 1.96 מ') שמגיע להיבחן בקבוצה.

גלובר יגיע לנהריה לשבוע של התרשמות הדדית, שבסופו הוא עשוי להצטרף לקבוצה. "במידה שנחתים את גלובר זה לאו דווקא על חשבון גריר, ויתכן שנשחק גם עם חמישה זרים במשך תקופה", סיפר מנהלה המקצועי של נהריה, מיקי ברקוביץ'. אם גלובר ירשים את הצוות המקצועי של הסגולים, יתכן וישחק כבר ביום א' הקרוב במשחק הגומלין של רבע גמר גביע המדינה, מול הצהובים. גריר לא הרשים עד כה בנהריה ורשם ממוצע צנוע של 8.7 נקודות בשבעה משחקי ליגה. עם יכולת כזו, בתוספת הפציעה ונחיתתו של גלובר, הסיכויים שימשיך בקבוצה הולכים ופוחתים.

גלובר, בוגר מכללת ג'ורג'יה טק, שיחק חמש שנים באטלנטה הוקס מה-NBA שם קלע ממוצע מכובד של 8.2 נקודות ב-273 משחקים. בשנת 2004 עבר גלובר לשחק בשורות אולקר איסטנבול וקלע 8.5 נקודות בממוצע ב-14 משחקי יורוליג. בפברואר 2005 עזב הסמול-פורוורד את איסטנבול וחזר ל-NBA, הפעם לסן אנטוניו ספרס, בה שיחק שבעה משחקים בלבד. מאז לא שיחק גלובר באף מסגרת והתאושש מפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully