וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה: עזריה בספק לקרב התחתית נגד הכח

רומן רוזנבלט

7.1.2007 / 13:55

מגן הקבוצה, שחזר מפציעה, נפצע שוב באימון וייתכן כי יחמיץ את המשחק החשוב נגד הסגולים. טל בניה הצטרף בתור סקאוט למועדון

אחרי ההפסד להפועל תל אביב בו הציגה יכולת לא רעה בחלקים ניכרים חזרה היום (ראשון) מכבי הרצליה להתאמן. דייהו דיויס ופפי קימוטו, שחולים בשפעת לא נטלו חלק באימון. דיויד בידוק ממשיך להיבחן בקבוצה, אך כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אינו מרשים וספק אם יצורף בסופו של דבר.

מאמן הקבוצה פרדי דוד ממשיך לחפש קשר קדמי זר, בינתיים ללא הצלחה. דוד מעוניין להביא זר שיחתום מידית ללא מבחנים, אך מתקשה למצוא את השחקן המתאים. מה גם שלא מעט שחקנים שעשויים להתאים לא מתלהבים להגיע לישראל.

טל בניה, חזר היום לתפקיד הסקאוט של הקבוצה, לאחר שהתפטר מתפקידו כאשר פרדי דוד עזב את הקבוצה בתחילת העונה. בניה יעקוב אחרי קבוצות יריב ויסייע בחיפוש שחקני חיזוק.

איתן עזריה שחזר בשבת לסגל הקבוצה בעקבות עונש השעיה בשל צהובים, מתח שריר באימון היום ונמצא בספק גדול למשחק החשוב מול הכח עמיד ר"ג בשבת. "מדובר במשחק הכי חשוב שלנו עד כה. הניצחון במשחק יפתח פער מהקו האדום וייתן רוח גבית לשחקני הקבוצה" אמרו היום גורמים במועדון.

כמו בכל חורף, לא מעט קבוצות בכירות מגיעות מהליגה הרוסית הראשונה למחנות אימונים בישראל. לוקומוטיב מוסקבה היא אחת מהן. הקבוצה יצרה קשר עם מכבי הרצליה וייתכן כי תערוך משחק אימון נגדה במהלך החודש הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully