וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאנו: "קאפלו התנשא עליי מהרגע הראשון"

7.1.2007 / 18:19

החלוץ האיטלקי של ריאל חש מושפל ממה שעשה לו מאמנו. ז'רום לרואה מועמד לבטיס סביליה של לואיס פרננדז. פיגו חתם על חוזה באל-איתיאחד

אנטוניו קסאנו, שחקנה של ריאל מדריד, המחפשת לו קבוצה נואשות, תוקף את מאמן הלבנים, פאביו קאפלו, על הדחתו מהקבוצה. "כשקאפלו עזב את רומא, הייתי היחיד שהגן עליו. זה עלה לי ביוקר. גם בחברויות במועדון וגם מבחינה כלכלית. הוכרחתי לעזוב אחרי התמיכה שלי בו". עוד המשיך קסאנו הפגוע: "קאפלו דיבר איתי בהתנשאות מהרגע שהגעתי. עשיתי טעות אחת והוא כבר חתך אותי".

החלוץ האיטלקי תמיד התפאר בקשר שלו עם 'דון פאביו', מורו ורבו, אך מסתבר שהאידיליה ביניהם הייתה רחוקה מלהיות טובה: "בעשרת המשחקים האחרונים התחממתי לשווא. לא קיבלתי דקה אחת בתור מחליף. השלתי 8 ק"ג ועבדתי קשה, אבל כעת אני הבחירה האחרונה של המאמן על הספסל. מלבד רונאלדו, שהוא רמה מעל, אני סבור שאני שווה לכל החלוצים האחרים".

לסיום סיפר האיטלקי הבינלאומי לשעבר מה הוא מבקש: "אני מחפש חיבה, כבוד, להרגיש אהוב ונחשב במועדון. במדריד, לא קיבלתי כלום. בלי אלמנטים אילו, אני לא יכול לתפקד. נלקח לי החיוך. במונחי כדורגל אני כבר לא עצמי".

האם לרואה ופרנדז יתמזגו שוב?

ג'רום לרואה, שחקנה של קבוצת סושו, המדורגת שלישית בצרפת, מועמד לבטיס סביליה, אליה התמנה לא מזמן לואיס פרננדז. השניים, שידועים בקשרים הטובים שלהם, כזכור שיתפו בעבר פעולה בעונה שעברה בקבוצת בית"ר ירושלים.

פרננדז, שהתמנה באמצע העונה שעברה לקבוצה מהבירה הביא עימו את לרואה. לאחר שהמאמן הצרפתי פוטר מבית"ר, לרואה שמר על סולידאריות למאמנו ועזב גם הוא. האם כעת דרכיהם של השניים ישובו ויתמזגו?

פיגו חתם על חוזה באל-איתיאחד

פיגו חתם על חוזה בן 18 חודשים בקבוצת אל איתיחאד הסעודית. סכום הכסף אותו ירוויח הפורטוגלי בקבוצה טרם פורסם. "אני יכול לאשר שלואיש פיגו חתם בקבוצה שלנו, אבל אין לי זכות לפרסם את סכום הרכישה. אני יכול לומר שההסכם שנחתם הוא הגבוה ביותר לא רק במזה"ת התיכון, אלא בכל אסיה" אמר מנהל הקבוצה.

* אודינזה נתנה למילאן את הסכמתה להחתים את וינצ'נזו יאקווינטה. הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, רוברטו זנזי, הצהיר: "אם הרוסונרי רוצים אותו, לא תהיה להם בעיה לרכוש אותו. כרגע לא מתנהל מו"מ". עוד אמר זנזי: "זה תמיד תלוי בהצעות שמתקבלות. כמו תמיד, אנחנו נשקול את כולן ואז נקבל החלטה".

* אינטר דחתה הצעה של מסינה לרכישת פרנצ'סקו קוקו. הבלם שמתאמן באינטר, אך לא משחק בקבוצה הזדעזע מההחלטה: "אין לי יחסים עם מנצ'יני, אין לי תמונה באתר הרשמי של המועדון, אין לי חדר במתקן האימונים, וגם לא הוזמנתי למסיבת חג המולד".

עוד הוסיף הבלם בן ה-29: "השארתי את כל הפציעות מאחור, אבל אף אחד לא אמר לי כלום. אם אינטר רוצים לסיים את החוזה עימי אני מוכן לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully