וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז יתאמן עם הצעירה, אך לא ייצא לקפריסין

לי בוץ

7.1.2007 / 13:40

תוקף תעודת המעבר של החלוץ פג והוא לא יוכל להשתתף במשחק הידידות, אך לוי לא מוותר עליו באימון. שפונגין החולה בספק לנסיעה

הנבחרת הצעירה של ישראל תערוך מחר (שני) בשעות הצהריים אימון במתחם האימונים בר"ג, לאחריו תמריא למשחק ידידות בקפריסין מול המקבילה המקומית. המשחק יתקיים בלרנקה ביום רביעי הקרוב.

חלוץ בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, לא יוכל לטוס עם הנבחרת למשחק מאחר ותוקפה של תעודת המעבר שהונפקה לו פג. במידה ותונפק לתמוז תעודה חדשה, תתעכב קבלת האזרחות שלו, דבר שלא מקובלת על אמו, אורית.

בנבחרת מגבים את החלטתה של האם, אך המאמן גיא לוי לא מתכוון לוותר על תמוז באימון הצהריים מחר ותמוז יגיע לר"ג כמו יתר חבריו לנבחרת. עוד החליט המאמן שלא לזמן שחקן על חשבונו של תמוז, והנבחרת תמריא לקפריסין עם סגל של 20 שחקנים.

שחקן נוסף שיציאתו לקפריסין מוטלת בספק הוא מגן מכבי ת"א, יובל שפונגין. שפונגין, שחולה בשפעת, נעדר ממשחקה של קבוצתו מול אשדוד אמש כמו גם מהאימון היום וכרגע לא ברור אם יוכל לצאת למשחק. ההחלטה לגביו תתקבל רק מחר.

סגל הנבחרת:
שוערים: תום אל מדון (מכבי חיפה), אוהד לויטה (הפועל כפ"ס).
הגנה: דקל קינן (מכבי חיפה), שי מימון (מכבי הרצליה), יובל שפונגין (מכבי ת"א), נאור פסר (מכבי פ"ת), אלירן דנין (בית"ר ירושלים), דני בונדר, רמי דואני (הפועל ת"א).
קישור: קובי דג`אני (בני יהודה), ליאור ג`אן (מכבי ת"א), עידן סרור (הפועל פ"ת), אמיר טגה (מכבי נתניה), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים), מאור מליקסון, ליאור רפאלוב (מכבי חיפה).
התקפה: שלומי ארביטמן (מכבי חיפה), עמית בן שושן (בית"ר ירושלים), איתי שכטר (מכבי נתניה), רועי דיין (מכבי ת"א).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully