וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי נתקע עם אנדרסון

רומן רוזנבלט

7.1.2007 / 13:25

מכבי חיפה מצפה להצעות עבור הקשר הברזילאי, שחוזהו הגבוה מקשה על שחרורו והחלפתו. יעקב שחר: "אף שחקן לא דיבר נגד השני"

מאוכזבת, חזרה מכבי חיפה להתאמן הבוקר (ראשון), לאחר ההפסד הצורב 2:1 לבני יהודה אמש. שחקני ההרכב ערכו אימון שחרור, ושאר שחקני הסגל ערכו אימון רגיל, ביניהם תום אלמדון, שהחלים משפעת.

רביד גזל ועדן בן בסט, שלא היו אתמול חלק מסגל המשחק, הפכו לשיחת היום בקרית אליעזר כמועמדים לעזיבה. עניינו של בן בסט תלוי בהמשך דרכו של רוברטו קולאוטי בקבוצה. חיפה הודיעה כי אם קבוצה אחרת תגיש הצעה רצינית לרכישתו של רביד גזל, היא לא תעמוד בדרכו.

במידה שדפורטיבו לה קורוניה או כל קבוצה אחרת לא תגיש הצעה למכבי חיפה עבור רוברטו קולאוטי, ישקלו בחיפה אם לתת שיחרור לשחקן. לעת עתה, נראה שזה עשוי לקרות רק לקראת סגירתו של חלון ההעברות.

למרות אכזבה מסוימת מיכולתם של הזרים במשחק נגד הזהובים, בחיפה לא ממהרים לקפוץ למסקנות. העובדה כי לזרים כמו אנדרסון חוזים גבוהים מקשה מאוד על האפשרות לשחררם. רק במידה שקבוצה בארץ או בחו"ל תפנה ותתעניין באנדרסון, עשוי המהלך לקרום עור וגידים. בחיפה יודעים כי בזמן המצומצם עד לסגירת חלון ההעברות, קשה יהיה למצוא זרים איכותיים.

המאמן רוני לוי כבר התבטא בעבר שעשויים להיות שינויים מינוריים, ולא בעמדת הזרים. אנדרסון עצמו צפוי לחזור להרכב הקבוצה, במחזור הבא מול הפועל תל אביב, בשל היעדרותו של גוסטבו בוקולי בגלל צהובים.

בניגריה טוענים כי הקשר אוצ'וקו אוג'ובו צפוי להגיע לחיפה במהלך חלון ההעברות. האלופה מכחישה. ביום שלישי תארח מכבי חיפה את מכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו.

שחר: "אף שחקן לא דיבר נגד השני"

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, התראיין היום לרדיו בחיפה והתייחס להפסד: "גם שחקנים טובים תופסים ימים כאלה או אחרים. רואים את זה מדי יום בכדורגל העולמי כשסופגים שערים מטעויות של הגנה ושוערים או החמצות של חלוצים, ומדובר בשחקנים ברמה הגבוהה ביותר".

הנשיא התייחס בביטול לציטוטים בתקשורת של שחקנים נגד חבריהם: "אף שחקן לא דיבר נגד השני, זה בטוח. אפשר לחשוב ששחקנים עומדים בתור ומבקשים להתראיין בעילום שם. ישנם כתבים המנצלים את המצב ואיסור הדיבור ומחרטטים ככל העולה בדמיונם".

שחר גם התייחס לגל השמועות לגבי הרצון להחליף את חלק מהזרים ואמר: "רוני לוי לא צריך ממני אישור להגיד מה שהוא רוצה. גם אם רוצים להחליף, זה לא ענין פשוט. האם ישנם מועמדים ראויים והאם הם יספקו את מה שאנחנו רוצים לראות מהם? האם הם יתאקלמו ומה הסיכוי שייקלטו אצלנו כמו שצריך?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully