וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן סרור ימריא עם האולימפית לקפריסין

7.1.2007 / 12:08

הפועל פ"ת דיווחה שהקשר יעמוד לוועדת משמעת, וניסתה למנוע את יציאתו למשחק הידידות. סמנכ"ל ההתאחדות: "זה עניין פנימי של הקבוצה"

פרשת סרור והפועל פ"ת נמשכת. הקבוצה פנתה להתאחדות במכתב רשמי, בו היא מדווחת שהקשר צפוי לעמוד מול ועדת המשמעת של המועדון ביום חמישי, ולכן אין הוא יכול לטוס עם הנבחרת האולימפית למשחק הידידות בקפריסין מול הנבחרת המקומית.

בסביבתו של סרור לא דאגו והיו בטוחים כי מחר (שני) יהיה הקשר על המטוס ללרנקה, יחד עם שאר שחקני הנבחרת. "זה לא הגיוני שכל שחקן שיש לו בעיה עם קבוצתו, לא ישתתף במשחקי הנבחרת. זה יפגע בה ובייצוג המדינה", הגיב עורך דינו של השחקן, אפרים ברק.

אורי שילה, סמנכ"ל ההתאחדות, בדק את הנושא והכריע כי אין מניעה שהקשר הצעיר ייצג את ישראל יחד עם חבריו לנבחרת. "מדובר בעניין פנימי של הפועל פ"ת, ואין זה קשור לנבחרת ישראל. רק אם היה מוענש השחקן, אז היה מקום לבדוק אם התנהגותו הולמת והוא יכול לייצג את המדינה".

העימות בין סרור למועדון החל במשחק ההפסד למכבי הרצליה בגביע הטוטו (3:1), אחרי שמאמן הפועל פ"ת החליף את הקשר במחצית הראשונה. השחקן, שלא אהב את החילוף, והמאמן שלא אהב את יכולת שחקנו, התכתשו מילולית בחדר ההלבשה, ומאז הושעה השחקן מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully