וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליקס בדרך החוצה ממכבי?

יואב בורוביץ'

7.1.2007 / 7:56

בקבוצה כועסים על השחקן, שאיחר לחזור מהפגרה לארץ והתבטא על רצונו לשחק בסיאטל. כץ: "אני צריך להיות יותר מעורב בקבוצה"

במכבי ת"א כועסים על נואל פיליקס, בגלל שאיחר בשבוע שעבר לחזור מהפגרה והתבטא על רצונו לשחק בסיאטל. זו גם כנראה הסיבה לכך שהפאוור-פורוורד לא שותף במשחק ברומא, אמר מקורב למאמן נוון ספאחיה. במכבי רואים בהתנהלותו של השחקן כפיות טובה, לאחר שהקבוצה אפשרה לו להישאר למרות שכבר רצתה לשחררו בתחילת העונה.

על כל פנים, קיימת אפשרות כי פיליקס יוחלף בסיום הסיבוב הראשון של היורוליג, בעוד חודש, ובהנהלת הקבוצה לא פוסלים את האפשרות להתחזק בשחקן פנים במקרה שטל בורשטיין יחזור לכושר בזמן הקרוב.

בנוסף לכעס על פיליקס, במכבי מאוכזבים מכושרם של וויל ביינום ויותם הלפרין. "כל הגארדים שלנו לא שיחקו טוב ברומא", ציין אמש ספאחיה, שטען כי הובן שלא כהלכה כשצוטט בשדה התעופה כי "ביינום אינו מבין את החוקים של הכדורסל האירופי". ספאחיה הסביר: "התכוונתי לכך שביינום לא מבין איך לא קיבל את השריקה לעבירה בחדירה בסיום, וגם אני לא מבין את זה".

בעוד המאמן משתדל לשמור על השחקן שלו, רענן כץ אינו חושש לבטא את האכזבה מהרכז. "צפיתי במשחק פעמיים ואני לא מצליח להבין איך הוא חדר על שומר שגבוה ממנו בשני ראשים. ככה לא מנצחים", אומר הבעלים, שיצא אתמול לשיט באיים הקריביים. "הם העירו את האריה משנתו. הייתי חייב את הקרוז כדי להירגע ממה שראיתי", טוען כץ, "עד כדי כך אני שונא להפסיד".

גם מיאמי היט, קבוצתו באן.בי.אי, חווה קשיים, אך כץ מודאג יותר מהמצב בת"א. "יכול להיות שאני צריך להיות יותר סמכותי ומעורב, אבל המרחק מונע ממני", הוא אומר. "אני פחות לוקח ללב את מה שקורה במיאמי. אני יודע שהמצב שם יסתדר בסופו של דבר, מיאמי עושה משהו לגבי המצב שלה".

כץ סבור שמכבי חייבת להתחזק בשחקן זר, אבל הוא לא מוכן למסור אם יוחתם בסופו של דבר פאוור-פורוורד, או שמא יהיה זה קומבו-גארד. "אי אפשר לזכות באליפות אירופה כל שנה", הוא אומר, "אבל אני מבטיח שההנהלה תעשה מאמץ כדי שהקבוצה תהיה הכי חזקה שאפשר ושמה שצריך לעשות ייעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully