וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאנפוליס וסיאטל כבר בשלב הבא

7.1.2007 / 6:18

הקולטס ניצחו את קנזס סיטי 8:23, הסיהוקס גברו בסיום דרמטי על דאלאס 20:21, לאחר החטאת שער שדה של הקאובויס לקראת הסיום

משחקי הפלייאוף ב-NFL נפתחו לפנות בוקר, כשאינדיאנפוליס קולטס העפילה לשלב השני בפלייאוף, לאחר ניצחון 8:23 על קנזס סיטי צ'יפס. הקולטס החזיקו את לארי ג'ונסון, הרץ הכוכב של הצ'יפס, על 32 יארד בלבד. אינדיאנפוליס תיסע לבולטימור ותפגוש את הרייבנס במשחק הבא. סן דייגו תמתין למנצחת בין ניו אינגלנד לניו יורק ג'טס, שיתקיים הלילה.

במשחק השני הזדקקה סיאטל לנס, וקיבלה אותו בדמות פישול של הקבוצה המיוחדת של דאלאס, שלא הצליחה לבעוט לשער שדה 74 שניות לסיום. הסיהוקס ניצחו 20:21.

אינדיאנפוליס - קנזס סיטי 8:23

זה לא היה משחק הפלייאוף שכולנו רצינו לראות, אבל את הקולטס זה כבר לא מעניין. שחקניו של טוני דאנג'י ניצחו והעפילו לשלב הבא. אלא שבשבוע הבא תחכה להם בולטימור, וזה הולך להיות משחק שונה לחלוטין, כזה שבו ההתקפה שלהם תצטרך לתפקד הרבה, הרבה יותר טוב.

פייטון מאנינג, כפי שקורה לו הרבה, שוב לא התעלה בפלייאוף. מאנינג סגר משחק לא טוב, שכלל שלושה איבודי כדור באוויר, אבל במחצית השניה ידע לסגור את הדלת על הצ'יפס, כשהריץ דרייב שסגר, למעשה, את המשחק, וסיים עם 266 יארד וטאצ'דאון.

איפה להתחיל בקנזס סיטי? הקבוצה הזו לא תפקדה, לא השיגה דאון ראשון עד הרבע השלישי ובכלל - הייתה מאוד אנמית. טרנט גרין הוא קוורטרבק שעבר זמנו, הרמן אדוארדס ניהל שעון רע מאוד מהקווים ובהיעדר מחץ הקולטס עשו מה שכל בר דעת היה עושה - ריכזו שחקנים וצופפו במרכז, מה שהקשה על לארי ג'ונסון לרוץ. ג'ונסון הגיח ל-32 יארד בלבד, המפתח של אינדי לניצחון.

הקולטס לא מימשו במחצית הראשונה יתרון ברור, והסתפקו בשלושה שערי שדה של אדם וינאטיירי, כדי לרדת להפסקה ביתרון 0:9. במחצית השניה העלה ג'וזף אדאי ל-0:16, לפני שטוני גונזאלס רשם טאצ'דאון וכריס ווילסון השלים המרה מוצלחת ל-2 נקודות והוריד ל-16:8. מאנינג הנדס דרייב מעולה מיד לאחר מכן, מסר לטאצ'דאון לרג'י ויין וסגר עניין - 8:23 לאינדיאנפוליס.

אוי, רומו

סיאטל - דאלאס 20:21

זוכרים את הפישול של הקבוצה המיוחדת של סינסינטי במשחק בדנבר, שמנע ממנה עליה לפלייאוף? אז גם לדאלאס יש אחד כזה לרזומה. הקאובויס לא הצליחו להשלים בעיטת שדה פשוטה 74 שניות לסיום, והפסידו משחק שהיה כבר בידיים שלהם.

טוני רומו, האיש שמאז שנכנס לעמדת הקוורטרבק הקאובויס השתפרו ועלו לפלייאוף, קיבל כדור מהסנאפר, כדי להכין אותו למרטין גרמטיקה. אבל הוא השמיט את הכדור, בלית ברירה היה צריך לרוץ לאנדזון ונעצר לפניו. סיאטל השתלטה על הכדור, סוף המשחק, סוף העונה עבור דאלאס.

זה היה משחק שכבר היה בידיים של הקאובויס. הם ניצלו חולשה של סיאטל וירדו להפסקה ביתרון 6:10 (טאצ'דאון יחיד של רומו לפטריק קרייטון). ג'רמי סטיבנס העלה את הסיהוקס ל-10:13 ברבע השלישי, אבל החזרת בעיטה של מייק אוסטין השיבה את היתרון לדאלאס אחרי 11 שניות בלבד. גרמטיקה הגדיל ל-13:20 והחיים נראו יפים בדאלאס.

אבל אז באו מספר טעויות מנטליות של הקאובויס. תחילה היה זה סייפטי שנגרם מהשמטה של טרי גלן (המהלך אושר כטאצ'דאון ושונה) - 20:15, ואז באה פצצה של מאט האסלבק לסטיבנס, לטאצ'דאון שני במשחק - 20:21 לסיהוקס. נסיון ההמרה נכשל, ופריצה גדולה של ג'וליוס ג'ונס סידרה לקאובויס שער שדה נוח. אלא שלרומו היו תוכניות אחרות וקצת חורים בידיים. הכדור שהוסט לעברו נשמט, הוא כמעט הצליח בכל זאת להיכנס לאנדזון, נעצר - והמשחק והעונה של הקאובויס הסתיימה.

האסלבק לא הבריק אבל סיים עם 240 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים. סטיבנס רשם 77 יארד ואת צמד הגדולים. 68 יארד לשון אלכסנדר על הקרקע. בדאלאס רשם טוני רומו 189 יארד, כשג'ונס עם 112 יארד על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully