וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובצ'יץ' זכה בטורניר דוחא

6.1.2007 / 21:55

הטניסאי הקרואטי גבר על אנדי מארי הצעיר 4:6, 4:6 בגמר טורניר דוחא בקטאר. רפאל נדאל הודח בחצי גמר טורניר שנאי

איבן ליובצ'יץ' (5 בעולם) זכה היום בטורניר דוחא בקטאר, אחרי שגבר בגמר על אנדיי מארי 4:6, 4:6. הקרואטי, שסיים כפיינאליסט בטורניר הנ"ל בשנים 2004 ו-2005 הצליח לזכות בו אחרי שעה וחמישים דקות.

הבריטי פתח את המשחק טוב, אבל לא הצליח לשבור את הקרואטי, שניצח את המערכה הראשונה. במערכה השנייה הצליח מוריי לשבור ל-2:3, אך שוב לא הצליח לשמור על המומנטום וליובצ'יץ' עלה ל-4:5. הקרואטי הגיש למשחק. מארי הצליח להיחלץ משתי נקודות משחק של ליובצ'יץ' ואפילו השיג הזדמנות לזכות במשחקון, אך הקרואטי הוכיח אופי רב וניצח לבסוף.

בסיום המשחק התפנה ליובצ'יץ' לומר: "התואר הזו הוא אחד היפים בסבב - הבז המוזהב. רציתי את זה מאוד. אנדי היה מתחרה מצוין. לקראת הסיום חשבתי על כל נקודה ונקודה. זה היה משחק תובעני מאוד הן מבחינה מנטאלית והן פיזית".

אנדי מארי בן ה-19 אמר: "שיחקתי בסדר. לא חבטתי בכדור כמו שאני רוצה. הייתי חייב לקחת את הצ'אנסים נגדו. היה לי שבוע מצוין. זוהי התחלה מצויינת של השנה. אני צריך לחוש טוב לקראת אליפות אוסטרליה".

רפאל נדאל הודח בחצי גמר טורניר שנאי בהודו. הספרדי הפסיד 6:4, 7:6 לאקסבייר מאליסה הבלגי. ספרדי נוסף, קרלוס מויה, הפסיד בחצי הגמר השני 6:3, 6:1 לסטפן קאובק האוסטרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully