וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת עטר החלה בעצלתיים

רומן רוזנבלט

6.1.2007 / 20:30

נתניה שוב לא שכנעה מול הפועל כפ"ס, אבל שער של בונדאה (45) העניק לה 0:1. שטראובר הציל פנדל. שחקנים בכפ"ס באים בטענות להגנה

מזל טוב לראובן עטר. מאמנה החדש של מכבי נתניה השיג שלוש נקודות במשחקו הראשון בקבוצה, 0:1 על הפועל כפ"ס, משער של זנו בונדאה בדקה ה-45. הרומני הובא לקופסא על-ידי אלי גוטמן, ויכול להיות שהשער הזה ישאיר אותו לשחק גם תחת ראובן עטר.

שתי הקבוצות הציגו משחק רע, אבל הפעם המלחמה של שחקני נתניה נראתה כבשורה חדשה, ולא שחזור של הבונקרים של השבועות האחרונים.

נראה כי החלטה ראשונה של עטר נשאה פרי. המאמן נתן את אפודת השוער לשטראובר, שגמל לו במשחק מצוין, כולל הצלת פנדל.

כפר סבא, לעומת זאת, כבר חמישה משחקים ללא ניצחון, ומהקבוצה האטרקטיבית של פתיחת העונה נותרו רק רסיסי זיכרון עמומים.

בסיום המשחק הביעו מספר שחקני כפר סבא טענות לגבי משחק ההגנה של הקבוצה. השחקנים הסבירו כי נתניה עשתה ככל העולה על רוחה ברחבת ה-16. המאמן, אלי אוחנה, לעומת זאת, דחה את הטענות ואמר לוואלה! ספורט כי דווקא חוליית ההתקפה היא זו שלא עשתה את העבודה במשחק.

מהלך המשחק

דקה 6 - שכטר בפריצה השאיר כדור מצוין לאופיר חיים, שהחמיץ.

דקה 15 -אוקוצ'ה פרץ והגביה, בונדאה בעט מתוך הרחבה, לויטה הדף.

דקה 45 - גול! בן דיין הגביה מהאגף השמאלי, הכדור חלף על פני הגנת כפ"ס, וזנו בונדאה בעט חזק לפינה את שערו הראשון העונה. 0:1 לנתניה.

דקה 57 - בן דיין משך את דוארטה ברחבה, וספג כרטיס צהוב שני, והורחק. דוארטה בעט את הפנדל, שטראובר זינק והדף.

דקה 75 - כרטיס אדום נוסף, אחרי שאלון חלפון ספג את הצהוב השני והשאיר גם את כפ"ס בעשרה שחקנים.

הרכבי הקבוצות:

מכבי נתניה: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, גולן חרמון (אבישי ז'אנו, 79), דדי בן דיין; אמיר טגה, מזואה אנסומבו, מאריוס בונדאה (דודי פדלון, 62), איתי שכטר; אופיר חיים, אובודו אוקוצ'ה (ישראל זביטי, 82).

הפועל כפ"ס: אוהד לויטה; עופר טלקר, דוגלאס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו; בן לוז, לירון זרקו (אבו-בקרי, 46), גיז'רמו ישראלביץ' (אורן ניסים, 70), אביחי ידין; סמואל יבואה, ז'וזה דוארטה (אבי כנפו, 64).

אופיר חיים: "עם ראובן שיחקנו עם יותר ביטחון"

מאמן כפ"ס, אלי אוחנה: "קודם כל מגיע כל הכבוד לראובן עטר על ניצחון הבכורה. ידעתי שהמשחק, שגם ככה היה אמור להיות קשה, יהיה עוד יותר קשה בגלל חילופי המאמנים. זה בדרך כלל גורם להתלהבות מיוחדת. אני חושב שתיקו היה משקף במשחק הזה. נתניה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה והבקיעה בדקה קריטית. במחצית השנייה הצגנו שליטה מוחלטת במשחק, החמצנו פנדל והיו לנו עוד הזדמנויות. אין ספק שיש לנו בעיה, והיא דווקא בהתקפה ולא בהגנה, כי זה כבר מספר משחקים שאנחנו לא מבקיעים ומה שהלך טוב בתחילת העונה לא נכנס היום, גם כאשר מגיעים למצבים. אנחנו לא מתכוונים להביא שחקנים זרים, ואם נעשה שינוי זה רק אם הדבר באמת יוכל לתרום לנו. בנוגע לסוגיית השוער. המועמד היחידי שלנו הוא תום אלמדון, כי אוהד לויטה, עם כל הכישרון שיש לו, הוא עדיין חסר ניסיון".

המאמן המנצח, ראובן עטר, התייחס לשוער שלו: "לירן עשה טעות חמורה ונענש חזק - כספית, מקצועית, תקשורתית ואצל האוהדים שלו. אני חושב שהוא נענש מספיק. לא צריך לגמור לו את הקריירה. קורה שטועים וממשיכים הלאה. נתתי לו לפתוח דף חדש, אבל הוא יודע מה הוא צריך לעשות". לגבי המשחק אמר עטר: "השחקנים עברו השבוע זעזוע גדול והצליחו להתגבר עליו. לכן גם לא עשיתי היום שום שינוי, למעט גולן חרמון, שהיה כפוי. השינוי היחידי שעשיתי היה להעביר את ההתקפה יותר לאמצע המגרש ולא באגפים. מבחינת החיזוק, כבר אמרתי, ואני לא מתבייש בזה, שאני מאוד מרוצה מהסגל הקיים. נרצה להוסיף חלוץ, ואם נמצא מישהו שיהיה מספיק טוב, נחתים אותו. את מרטין פרדיסו לא ראיתי מספיק ואני ארצה לראות אותו בגביע הטוטו בשלישי ואם יגיע עוד חלוץ, אשמח לבחון גם אותו".

אופיר חיים: "הניצחון הזה נותן תחושה הכי טובה בעולם. כדורגל, חוץ מהמשפחה, הוא הדבר הכי חשוב לי בחיים. שיחקנו בשתי שיטות שונות, ולי יש רק מילים טובות לומר על אלי גוטמן שעיצב אותי. היום שיחקנו עם ראובן עם יותר ביטחון, שקט ושיחקנו התקפי יותר. אני יודע שיש ממני ציפיות וגם אני מצפה מעצמי ליותר ולוקח על עצמי את האחריות בנוגע לעניין הכיבושים, כי הייתי צריך להיות כבר עם 6-7 שערים, זה התפקיד שלי. אני מאמין שאצליח להבקיע ואני מוכן לאתגר הזה".

דדי בן דיין שספג כרטיס אדום הערב, ירצה את ההרחקה במהלך השבוע במסגרת משחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה ויחזור למשחק מול ביתר ירושלים בשבוע הבא. שחקני הקבוצה יקבלו מחר חופש ויחזרו להתאמן רק ביום שני. הקשר הרומני זנו בונדאה, שהבקיע את שערו הראשון בקבוצה, ידע לקחת את שערו בפרופורציות כשאמר לחבריו, כי השער שלו לא היה שווה הרבה אם הוא לא היה מביא ניצחון.

השחקן המצטיין בשורות נתניה היום, לירן שטראובר, גזר על עצמו שתיקה לאחר המשחק, כשהוא אומר למקורביו, כי זהו הצעד הכי נבון מבחינתו אחרי כל מה שעבר עליו בשבוע האחרון. אגב גם קבוצת הנוער של מכבי נתניה תצא שבוע הבא למשחק חוץ מול בית"ר, מה שיהפוך את השבת הבאה ליום ירושלים עבור מכבי נתניה.

השבוע יגיע שחקן הנבחרת האולימפית של גאנה, החלוץ אלכס אוסמואה בן ה-20. הוא לא יספיק להגיע לגביע הטוטו, וייבחן לקראת סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully