וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד הניצחונות הגדולים של נבחרת ישראל"

6.1.2007 / 20:39

חניכיו של הופמן עשו הישג מצוין כשניצחו את סרביה 29:30 במסגרת מוקדמות אליפות אירופה בכדוריד. ברביעי הנבחרת נגד מקדוניה

נבחרת ישראל עשתה הערב (שבת) הישג אדיר כשניצחה את הנבחרת מספר 5 בעולם, סרביה, בתוצאה 29:30 במסגרת בית 2, במוקדמות אליפות אירופה בכדוריד, שתיערך בנורבגיה 2008.

ישראל, שנחלה הפסד ביום חמישי בבלגרד (37:27) אירחה את הסרבים באולם מטרווסט ברעננה והצליחה להשיג נקמה מתוקה.

הבחורים של הופמן הראו הרבה הקרבה ולב, יחד עם משחק משובח של חן פומרנץ, שהחלים מפציעה. גם דודו בטש, שהוביל ריצה ישראלית, לאחר יתרון סרבי, נתן משחק גדול.

ביום רביעי מחכה לנבחרת משחק חשוב מאוד בבית מול מקדוניה, המתחרה העיקרית שלה על המקום השני בבית, שמוביל לשלב ההצלבה. ההופעה היום בהחלט יכולה להיות מעודדת לקראת המשחק החשוב.

ישראל פתחה חזק עם הגנה חזקה ומנעה מהסרבים לכבוש דקות ארוכות כשהיא מוליכה, 0:3. בחורי הכחול-לבן המשיכו במומנטום והובילו לכל אורך המחצית הראשונה כשלהפסקה הם ירדו ביתרון 12:16.

הנבחרת לא עלתה מחדרי ההלבשה במחצית השנייה והסרבים נגסו ביתרון עד שכבשו את ההובלה. אלא שאז ישראל התעשתה, עשתה ריצה מצויינת, הובילה עד לניצחון בסיום.

מהלך המשחק:

ישראל פתחה בשביעייה עם לאוניד דרושנקו בשער. שחקני השדה: אמיר לנגליב, אבישי סמולר, עידן מיימון, תום מטלון, גל אברהם ועידן מירקוס.

מחצית ראשונה: 12:16 לישראל

ישראל עלתה ליתרון ראשון משער של גל אברהם. הגנה מצויינת של הבחורים בכחול-לבן מהפתיחה לא איפשרה לסרבים לכבוש במשך כ- 8 דקות. וישראל כבר עלתה ליתרון 0:3. אחרי כעשר דקות הובילה ישראל 1:5. הסרבים התאוששו מהפתיחה הרעה שלהם ונכנס לעניינים, אבל ישראל בראשות גל אברהם ומיימון, עלתה ל-4:9. הסרבים הצליחו לצמק ל-7:9. אך אז חן פומרנץ, שעלה מהספסל, כבש שני שערים מהירים. שני שערים מהירים נוספים של הנבחרת העלו את ישראל ליתרון שיא 8:14. עד המחצית השצליחו לצמק הסרבים ל-12:16.

מחצית שנייה: 29:30 לישראל

הסרבים עלו על הלוח ראשונים ועשו ריצה של 0:3 כדי לצמצם ל-16:15. סמולר התרומם מעל ההגנה הסרבית וכבש שער יפהפה כדי להעלות את ישראל ל-17:19. הסרבים המשיכו במומנטום מפתיחת המחצית, והישוו ל-19:19. הסרבים עלו ליתרון ראשון, אך דודו בטש. שתפס פיקוד על החבורה הישראלית, השיב את היתרון, 28:23 לישראל כ-7 דקות לסיום. מכאן כבר לא יכלו הסברים, למרות שהצליחו לצמצם בשניות הסיום לשער אחד בלבד.

מיימון: "אחד הניצחונות הגדולים"

עידן מיימון, שהודיע כי יפרוש מהנבחרת בסיום הקמפיין הנוכחי עקב עומס, נתן משחק טוב, וכבש מספר שערים חשובים במאני הטיים. בסיום המשחק התפנה הקפטן לומר: "זהו אחד הניצחנות הגדולים שלנו. אחד מהיותר יפים. צריך להבין באיזה רמה הנבחרת ששיחקה נגדה. ניצחנו בשיניים, אבל השגנו 2 נקודות כל כך חשובות. חשוב מאוד שביום רביעי נגד מקדוניה, יהיה האולם מלא. שתהיה לנו אווירה ביתית".

מיימון התייחס גם לגבי הודעת הפרישה שלו: "לגבי זה נדבר בסוף הטורניר. מה שחשוב ומעניין זה לא מי מבקיע את השערים, אלא אם בסוף ניצחנו. הכי חשוב שיש לנו נבחרת מלוכדת ומאוחדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully